Waar tekoop; Active@ Boot Disk16 of Active@ Disk Image 9.5?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 19:01
Hallo Tweakers,

Ik gebruik al heel lang Active@ Boot Disk om van mijn O.S. een image weg te schrijven op m'n Back-up schijf, zodat ik alles snel kan terugzetten als er zich problemen voordoen. Ik gebruikte tot nu toe de versie 5.0 die goed werkte bij W. XP + W.7. Nu ik sinds kort W.10 er bij heb staan, kan ik geen werkende back-up meer maken. :(

Ik zag op internet dat mijn versie sterk veroudert is. Graag zou ik dan ook of Active@ Boot Disk 16 willen kopen of alleen Active@ Disk Image 9.5. Echter ik kom telkens uit op de site van LSoft in Canada en niet bij een bedrijf in Europa. Bij LSoft moet je een creditcard of Paypal bezitten om het te kunnen bestellen. Dat gaat um dus niet worden, want beide heb ik niet.

Is er iemand die mij een Europees bedrijf kan noemen om aan die software te komen of een andere oplossing heeft om Active@ aan te schaffen? (Geen andere merken, want Active@ bevalt mij uitstekend en is éénvoudig van opzet.)

Het gaat dus om de aanschaf van:
  • Active@ Boot Disk 16 of Active@ Disk Image 9.5
  • Geen tryal versie
  • Booteble cd
Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een prepaid kredietkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovadca
Dat zou idd een mogelijke oplossing kunnen zijn. Ik wist niet eens van het bestaan af. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Overigens kan je ook geld op een Paypal rekening zetten met een overschrijving of debit kaart maar misschien wil je sowieso geen Paypal account aanmaken.

Als het niet kan met een prepaid kredietkaart dan kan je eens horen in je omgeving of iemand je wil helpen met de betaling. Wel even kijken dat het geen licentie is die jaarlijks automatisch vernieuwd wordt en er dan geld afgeschreven wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou gewoon een Paypal account aan mijn betaalrekening hangen. Kan al jaren. Mooi alternatief. Kan ie wel wat duurder door worden, paypal vraagt flinke commissie.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovadca
Wel even kijken dat het geen licentie is die jaarlijks automatisch vernieuwd wordt en er dan geld afgeschreven wordt :P
Ik heb nog even goed nagelezen en het is een éénmalige afschrijving die dan plaatsvind. Echter las ik wel dat je voor elke pc, waarvoor je Active@ Boot gebruikt, een ander licentie nodig hebt. Dus voor 2 pc's heb je 2 licenties nodig.

Verder heb ik nog geprobeert om een Paypal account te openen, maar je moet een mobieltje hebben. En die heb ik niet.

Dus even geen idee wat- en hoe ik dit ga oplossen. Maandag eens informeren bij mijn bank voor een tijdelijke creditcard.

[ Voor 6% gewijzigd door jovadca op 11-10-2020 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Dan kun je beter de professional versie kopen van Disk Image, die mag je op 3 machine's gebruiken.

Dat is dus veranderd:
May I use a purchased copy of the software on a second computer?
Yes, however there are some conditions. The software is licensed by concurrent use. That means one license can be used on one computer at a time. If you require the use of the software on multiple computers at the same time, you should purchase multiple licenses.

Personal License — for non-commercial purposes. Can be used for up to 3 PCs in one household. The Personal License will be assigned to the individual's name.

Ik gebruik Disk Image al jaren. Als er een nieuwe versie is, hoef je maar eenmalig $10 te betalen voor een jaar support en dan kun je de nieuwe versie gebruiken.

[ Voor 95% gewijzigd door JohanKupers op 11-10-2020 17:46 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Pagina: 1