Vrijdagmiddag aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jarco5000
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 14:15
Tot twee weken geleden kregen we iedere week via hardware.info en daarna Tweakers de vrijdagmiddag aanbiedingen. Door de jaren heen heb ik leuke koopjes kunnen doen via deze rubriek.
Maar sinds vorige week merk ik dat hij zowel op hardware.info als op Tweakers niet meer geplaatst is.

Is deze rubriek nu verdwenen? Als dit is zo is vind ik dat heel jammer. De rubriek was altijd heel geliefd op hardware.info dus snap ik niet goed waarom hij daar niet zou kunnen verdergaan als hij bij Tweakers niet aanslaat. Op deze manier voelt de samengang opnieuw als vooral een downgrade voor hardware.info.

Ps: Ik weet dat je via de pricewatch de kortingen ook kan vinden, maar ik vond de meerwaarde van de vrijdagmiddag topic altijd dat je alle rubrieken zag en dus uit je normale interessegebieden ook eens rondkeek naar de aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is een vraag voor de redactie. Ik schop jouw topic dus even over de schutting. :)

Lieve Adjes => Geachte Redactie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jarco5000
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 14:15
Ah nu zie ik het probleem. Je kan op hardware.info de aanbiedingen enkel zien op de NL versie. Op de BE versie zijn ze niet zichtbaar. Bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

WoutF

Hoofdredacteur
Hier op Tweakers ging het in september om een test van een maand, om meer inzichten op te doen over het algoritme en de afstelling ervan en om reacties van de lezers te polsen. Er kwamen gemixte reacties op, dus daar zijn we ons nu over aan het buigen. De lijsten in de artikelen zijn overigens dynamisch, dus je kunt als je wilt één van de artikelen uit september elke vrijdag even openen voor een vers overzicht :)