Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joo5ty
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Wat voor nuttige doeleinde kunnen jullie bedenken? Ik zat zelf aan je huisdier/kind/reiskoffer te denken. Sleutels zijn meestal wel makkelijk terug te vinden?

Is er al meer bekend over de dienst? Je kan een signaal ontvangen via de iphone van iemand anders die zonder dat hij het door heeft het bluetooth signaal kan bridgen via internet? Deze feature lijkt me noodzakelijk om het nuttig te maken. Ik wil weten als mijn kinder in een andere straat verdwaald is buiten mijn bluetooth bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Je kan een signaal ontvangen via de iphone van iemand anders die zonder dat hij het door heeft het bluetooth signaal kan bridgen via internet
> dat is hele idee en implementatie van het 'iphone mesh' netwerk; je airpods werken op eenzelfde manier; jouw (iedere iphone) staat deze connecties toe. Zo werkt die find-my-phone ook

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 19:59
Auto, scooter en wat andere diefstal gevoelige zaken waar je geen prijzige tracker met GPS wil inbouwen.
Stop er voor de zekerheid ook eentje in de tas of jas van je kindjes als zij buiten gaan spelen of naar de Efteling gaan, aan je hond of kat bevestigen kan natuurlijk ook.