Revit Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemsD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-05 20:14
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Nodig voor school voor werken met Revit.
Daarnaast speel ik ook weleens games, maar hier heb ik in principe PC voor

Wat is je budget?
schatting ... 1000 euro, maar ik wil achteraf geen spijt hebben dat ik 100 euro bespaard heb.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop moet dagelijks mee naar school, maar op zich is dat geen probleem.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt voorkeur, familie heeft al een BTO.

Ik had al gezocht op andere posts in het forum, maar dateren al van 2019, dus wilde toch liever een update.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Acer Nitro 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik heb in mijn werk genoeg Acer laptopjes en vergelijkbare zooi onderhanden gehad die na dit soort gebruik na 1-1,5 jaar uit elkaar vallen van ellende. De behuizingen zijn gewoon niet stevig genoeg.

Doe jezelf een lol en koop een fatsoenlijke business-line laptop. Het is niet voor niets dat de technische universiteiten dat soort laptops aanbieden aan hun studenten.

Dit gaat om HP ZBooks, Lenovo ThinkPad P-series en Dell Precisions. Jouw budget is te krap voor een nieuwe maar een jong gebruikte moet wel lukken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:58
hjkv schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:16:
Ik heb in mijn werk genoeg Acer laptopjes en vergelijkbare zooi onderhanden gehad die na dit soort gebruik na 1-1,5 jaar uit elkaar vallen van ellende. De behuizingen zijn gewoon niet stevig genoeg.
Mijn eerste Acer leeft nog na 11 jaar. Steviger dan al die crap die je nu in de winkel ziet.
Acer maakt tegenwoordig ook gewoon prima laptops. Net als ieder merk moet je kijken uit welke serie je een model kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:57
Zoek anders de minimum en recommended requirements voor Revit op. Dan kan je in de Pricewatch filters instellen en hier een suggestie of drie delen.

Nu is het een beetje karig ^^

[ Voor 10% gewijzigd door eric.1 op 12-10-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
eric.1 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:26:
Zoek anders de minimum en recommended requirements voor Revit op. Dan kan je in de Pricewatch filters instellen en hier een suggestie of drie delen.

Nu is het een beetje karig ^^
Zoiets bedoel je? https://tweakers.net/lapt...IlikGyJKF_Fi_LiySUFhBj_AI

https://knowledge.autodes...-Revit-2020-products.html staat overigens niet echt heel veel aan adviezen, behalve dan specifiek 32GB ram?

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

Pagina: 1