Motor City Online

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Woooopie! Heb m'n beta CD, kan eindelijk binnenkort gaan racen... hij zit alleen nu nog steeds een patch te downloaden. De downloadmeter is ook nog in beta, hij gaat op en neer tussen 0 en 100% :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

en? :)

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Servers blijken alleen maar aan te zijn tussen 12 pm - 8 pm pst. Das dus vanaf 8 uur 's avonds :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

ga verder... :+

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:52
kun je dan absoluut _niet_ offline spelen?
anyway... hoe groot is ie? >:)

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:36 schreef Xtuv het volgende:
kun je dan absoluut _niet_ offline spelen?
Niet in de beta :(
anyway... hoe groot is ie? >:)
Ding heeft net fijn 700mb op m'n HD gezet....

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Heb het net een paar uur geprobeerd... Het is leuk! Autootje kopen, autootje tunen, racen, verliezen, autootje die naar de knoppen is fixen... autootje tunen, racen, geld winne, etc :)

Maar die ouwe amerikaanse muscle cars rijden kuuuut! Als je Gran Turismo gewend bent te spelen ga je instinctief bochtjes driften... hoef je hier niet te proberen. Als je drift drift je niet als een mooie Supra of RX7... je drift als een bak van 2000 kilo en spint een aantal rondjes voordat je keihard tegen de kant aanragt.

Oh, en als je 's nachts rijd en je naait je koplampen door tegen een hek aan te rijden, kun je het vergeten. KUT donker :)

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Wanneer kunnen we hem zo een beetje bij de betere cd rom detailwinkel vinden?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

MotorCity Online is toch de online (en vernieuwde) versie van het (zeer oude) spelletje HotRod? Dat was zo'n spel (in 16 kleuren EGA :+ )waar je oude Amerikaanse auto's kon kopen, moest racen en met het gewonnen geld kon je je auto weer upgraden enz.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op zaterdag 11 augustus 2001 09:35 schreef Mage het volgende:
MotorCity Online is toch de online (en vernieuwde) versie van het (zeer oude) spelletje HotRod? Dat was zo'n spel (in 16 kleuren EGA :+ )waar je oude Amerikaanse auto's kon kopen, moest racen en met het gewonnen geld kon je je auto weer upgraden enz.
Was dat niet Streetrod?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op zaterdag 11 augustus 2001 12:04 schreef Gunner het volgende:

[..]

Was dat niet Streetrod?
Jep, Hotrod was een auto in dat spel volgens mij ;)
Streetrod kickde ass

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 09:35 schreef Mage het volgende:
Jep. Streetrod = gaaf. MCO = ook gaaf :)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:23
Alleen jammer dat je moet gaan betalen als je het online wil spelen :(

• Case
  • Laatst online: 24-01 21:55
Hoezo moet betalen? Ik neem aan dat je toch genoeg hebt aan alleen het spel op de cdrom?

P.S. Streetrod was echt een onwijs gaaf spel. Ik heb het meerdere keren uitgespeeld :)

Mijn Firewizzie

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:14 schreef Case het volgende:
Hoezo moet betalen? Ik neem aan dat je toch genoeg hebt aan alleen het spel op de cdrom?
Het is online-only; net zoals vergelijkbare MMORPGs word het waarschijnlijk een dok-per-maand spel.

• Case
Maar online-only hoeft toch niet per definitie een betaalde dienst te zijn?
Van een dergelijke regeling voor Motorcity heb ik trouwens ook nog nooit gelezen. Heb je een linkje dat je verhaal bevestigd?

Mijn Firewizzie

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Wanneer kunnen we hem zo een beetje bij de betere cd rom detailwinkel vinden?
Weet iemand hierop het antwoord, snamelijk (in mijn ogen) een noggal belangrijke vraag ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:40 schreef Deddiekoel het volgende:
Weet iemand hierop het antwoord, snamelijk (in mijn ogen) een noggal belangrijke vraag ;)
Hij is nog zo buggy als de pest, en ik wil nog niet betalen, dus ik hoop dat ie nog een tijdje in beta blijft :)

• Case
Damn.. ik wist helemaal niet dat je maandelijks ook nog moest betalen. Maar het spel ik toch ook online-only?

Dat zou dus betekenen dat je het spel alleen kan spelen als je èn de cdrom koopt, èn ook nog eens een maandelijks bedrag betaalt. Beetje (erg) balen.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Betalen voor online spelen vind ik ook te ver gaan :(
Ik wil alleen spellen spellen die:
(1) een fixed price hebben en gratis online mogelijkheden hebben;
(2) gratis spellen waarvoor je een fixed price per maand moet betalen om online te kunnen spelen (die zijn er volgens mij nog niet).

• Case
Ik ben het helemaal met je eens, Mage..
op deze manier is het gewoon dubbel vangen voor EA. Ik baal hier echt van, want ik keek nogal uit naar Motorcity. Ik ben namelijk nogal een grote fan van de NFS serie.

Mijn Firewizzie

• Xtuv
  • Laatst online: 12:52
Nou doe mij dan gewoon maar wat single player, race spellen boeit me niet zoveel multiplayer, maar toch had ik wel ff gehoopt op lekker racen, maar maandelijks betalen :? |:(

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:56 schreef Mage het volgende:
(2) gratis spellen waarvoor je een fixed price per maand moet betalen om online te kunnen spelen (die zijn er volgens mij nog niet).
Subspace heeft toch een tijdje zo gedraaid?

• Acolyte57

Acolyte57

Topicstarter
Oei... die bugs zijn soms best cr*p... zit ik in een 4-man's street race met $500 inleg per persoon (is veel voor n00bs, je hebt maar $1000 ongeveer aan geld aan het begin) begin ik te racen... zonder enige reden of uitleg flipt m'n auto 2 seconden na de start om. Probeer dan nog maar eens in te halen :)
Mjah, ff bugreportje naar EA sturen dan maar :)

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

(1) een fixed price hebben en gratis online mogelijkheden hebben;
Helemaal mee eens, ik vind het knap waardeloos om mensen dubbel te laten betalen. Zeker als het al een online-only game is. Laat ze dan meer betalen voor de game, maar niet een maandelijks bedrag!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 18:52
Het is inderdaad moeilijk om nog iemand in te halen na een lekkere crash. Vooral de eerste bocht doorkomen met z'n allen is meestal een probleem.
Maar het idee is goed en het speelt ook nog lekker. Geen verbindingsproblemen.
En ik zag dat 'Inidog' al een Gathering of Tweakers club heeft opgericht. Is dat iemand van dit board ?

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 13:14 schreef Case het volgende:

P.S. Streetrod was echt een onwijs gaaf spel. Ik heb het meerdere keren uitgespeeld :)
Jep ik had ook streetrod 2 die roeleerde ook vet man.

Verwijderd

http://www.mcoforum.com/mco/mcshots.shtml

hier zijn screenshots!!!! :) :)

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

ziet er gaaf uit....
maaruh...

[ff off topic]

Is er ook zo een soort spel, maar dan voor offline.
Ik zoek een spel waar je zelf je auto kan painten en tunen enzo.
ik weet dat nascar dat vroeger had.
maar ik heb het liefst een beetje een recente dus. :)

[off topic]

dus...

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 10:26 schreef tjapser het volgende:
http://www.mcoforum.com/mco/mcshots.shtml

hier zijn screenshots!!!! :) :)
ik vind het er nogal crappy uitzien

Verwijderd

Dit is al een oud topic...

maar is de full version hier al van uit :?

Verwijderd

spel zelf is al uit ja maar je moet elke maand abonnementsgeld betalen :r

Verwijderd

tjapster: Cye. Serial requests doen we niet aan. Post is samen met een aantal quotes eruit gehaald.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

is hij al te koop in de winkel ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Type-R
  • Laatst online: 15:52

Type-R

One Minute Shakin

zucht, gamers noemen jullie zichzelf? :D

MCO is uit, in amerika. Hij komt niet naar Europa, volgens EA niet genoeg belangstelling in europa en te duur.
En die hoofdservers zijn in Amerika dus importen is zinloos, of je wilt met LAG spelen :(

"Het ziet er crappy uit"

Ze hebben express de NFS4 enginge gebruikt, gebruikt minder processor geheugen dan de NFS5 enginge, dus minder lag, betere gameplay.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 16:12 schreef Ammie het volgende:
MCO is uit, in amerika. Hij komt niet naar Europa, volgens EA niet genoeg belangstelling in europa en te duur.
Ik kan me idd herinneren, dat toen de BETA uitkwam de meeste (oa ik) het echt een ontzettent stom spel vinden. Dus dat er niet genoeg belangstelling hier is, klopt volgens mij helemaal. :D
Maaruh, ik vraag me af, is dat er wel in Amerika dan? :? Zouden ze daar een totaal andere smaak hebben? :?

🌞🍃

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
het zuigt gewoon dat je ervoor moet payen. Het spel op zichzelf vond ik best cool...

tampert, kriminalpolizei

• Type-R
  • Laatst online: 15:52

Type-R

One Minute Shakin

Op maandag 06 mei 2002 16:17 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maaruh, ik vraag me af, is dat er wel in Amerika dan? :? Zouden ze daar een totaal andere smaak hebben? :?
Ik vond het trouwens rete vet, ik houd wel van tunen.
maar hier blijkbaar niet.
Dat het in Amerika aanslaat is omdat het musclecars zijn. Dat is gewoon typisch Amerikaans, the american dream ofzo.
hier hebben er niet zo mee te maken. Sommige zetten grote vraagtekens bij de woorden : Chevy, impala, Oldsmobile, en mustang.

Verwijderd

is het zeker dat je moet betalen om online te kunnen betalen?

Verwijderd

Waarom reageren op een topic van 1 jaar oud? Antwoord is trouwens 'ja', en daarom is het spel niet echt aangeslagen, en daarom besloot EA ook maar om het spel niet in Europa uit te brengen.
Pagina: 1