Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARRRGEEK
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-07 11:43
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik ben erg fan van OnePlus, met name vanwege de software. Ik heb momenteel nog de OnePlus 3T. Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. De OnePlus 8 Pro ligt buiten budget.

Ik ben benieuwd of het een slimmere keuze is om voor het oudere topmodel te gaan (7T Pro) of voor het nieuwere broertje de OnePlus 8.

Voor mij is het belangrijk dat ik er de komende jaren mee vooruit kan. Ik wil een camere die prima plaatjes schiet en waar je niet na een jaar al merkt dat het erg verouderd is.
Daarnaast is de snelheid natuurlijk belangrijk voor mij. Qua prijs zie ik niet veel verschil tussen deze toestellen.

Kan iemand mij hier wegwijs in maken?

Hartelijk dank alvast! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:25
OnePlus levert 3 jaar updates vanaf lancering van een toestel. De 7T is van vorig jaar dus nog 2 jaar support. De 8 is van dit jaar. 8 heeft afgerond scherm, 7t plat. Specs kun je in de Pricewatch vergelijken. Er zijn ook reviews te vinden die 7t en 8 naast elkaar zetten.

Je kunt ook de Nord aan je lijstje toevoegen, zelfde hoofd camera als de 8 en ben je los voor 399 klaar.
En komende van de 3 is de Nord echt sneller.