Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mootje74
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
Mijn vraag
Ik start mijn laptop altijd met dezelfde code op, afgelopen maandag werkte deze niet, ik ben 100% zeker dat ik de juiste inlog had. De enige optie was om een nieuwe inlogcode aan te maken via account.live.com. Vervolgens probeer ik op een later moment mijn laptop af te sluiten en krijg ik de melding tijdens het afsluiten dat mijn laptop in gebruik is. Bij het raadplegen van Taakbeheer zag ik een default user staan. Later was deze weer weg. Heeft iemand een idee waardoor dit veroorzaakt kan worden?

Alvast dank
Monique

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

https://www.computerhope....0or%20something%20similar.

Het Default User profile wordt geladen op het moment dat je een nieuwe login aanmaakt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Brahiewahiewa schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 01:56:
https://www.computerhope....0or%20something%20similar.

Het Default User profile wordt geladen op het moment dat je een nieuwe login aanmaakt
Ja, het Default User Profile bestaat, maar van een user met de naam default heb ik nog nooit gehoord. Die bestaat niet. Ik zie dan ook niet waarom je een user met die naam in Taakbeheer zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

downtime schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

Ja, het Default User Profile bestaat, maar van een user met de naam default heb ik nog nooit gehoord. Die bestaat niet. Ik zie dan ook niet waarom je een user met die naam in Taakbeheer zou zien.
Zo maak je op een windows PC nou eenmaal een nieuwe user aan: je laadt het default user profile en gaat overal waar nodig de naam aanpassen. Daarna saven naar disk en afloggen. Maar gedurende de tijd dat de naam wordt aangepast en de boel naar disk wordt geschreven, staat-ie als default user in je task manager

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==