En ik ben een beetje gehyped
The devil is in the details.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Link staat bovenaan de pagina 138 mb groot.
Link komt van gamers.nl vandaan, dus de link is zwaar loaded..
Nog geen mirror kunnen vinden
Verwijderd
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
waarom schreeuw je?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:25 schreef webkabouter het volgende:
EUH IK HEB NET GEKEKEN MAAR KON ALLEN MAAR EEN FILM VINDEN. DAT WAS NEIT WAT IK VERWACHTE.. OFFE HEB IK VERKEERD GEKEKEN?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Omdat het geen officiele release is maar waarschijnlijk een rip van een CD Cover voor een magazine.Op vrijdag 10 augustus 2001 17:06 schreef Aspi het volgende:
jesus is dit de sloomte site ooit of wat? Waarom hebben de grote sites met hun dikke lijnen die file niet meteen ook gekregen?
Vandaar dattie dus nog nergens gemirrored staat op sites die zo'n load wel aan zouden kunnen.
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de Mirrors met deze snelheid morgen pas komen
Waarom stuurt die d00d m dan niet op naar FilePlanet ofzohmm keldon je hebt gelijk, las ik ook net ergens.. Maar er komen vast wel mirrors snel.. die aap van voodooextreme heeft hem wel maar mirrored hem niet omdat ie dan waarschijnlijk een leuke rekening krijgt van de hosting provider...
IK WIL MUREN OPBLAZEN
Don't ever underestimate the power of the Dark side
OOOPSOp vrijdag 10 augustus 2001 17:56 schreef Xtuv het volgende:
FILEPLANNET??????![]()
sorry hoor, maar dat s0x pas... moet je eerst in de "WACHTRIJ" grrrr
Bij Gamers zijn ze ook al dik aan het trekken..
doe mij maar een hele lijst met mirrors enzo
hopenlijk is 't morgen de moeite, dan check ik nog wel es, of vanacht...
Juist jaOp vrijdag 10 augustus 2001 18:02 schreef DarkDante het volgende:
Ja, psies, ik ga vanavond ook ff kijkenDan zijn alle huisvrouwtjes (aka de d00ds die overdag ff een uurtje internette en toevallig de demo vinde) in bedje en zijn ze gestopt met compuen
als eropa plat ligt....
uurtje of 2 / 3
/edit: alleen hopen dat de "bikkels" uit de huiskamer niet allemaal gaan downloaden dan
Ja, zag hem ook staan op VoodooExtreme. Lame dattie hem niet mirrored of zorgt voor een snelle mirrorOp vrijdag 10 augustus 2001 17:36 schreef Aspi het volgende:
hmm keldon je hebt gelijk, las ik ook net ergens.. Maar er komen vast wel mirrors snel.. die aap van voodooextreme heeft hem wel maar mirrored hem niet omdat ie dan waarschijnlijk een leuke rekening krijgt van de hosting provider...
Doe het zelf danOp vrijdag 10 augustus 2001 18:29 schreef keldon het volgende:
[..]
Ja, zag hem ook staan op VoodooExtreme. Lame dattie hem niet mirrored of zorgt voor een snelle mirror
Moet ik hem wel eerst kunnen downloaden he? En met die drie poolse mirrors die er nu zijn gaat het ook niet al te best (4k/s is mijn max geweest, nu 1.1k/s)Op vrijdag 10 augustus 2001 18:57 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Doe het zelf dan
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die 0.7Kb was met DA en op Super AccelerationOp vrijdag 10 augustus 2001 21:57 schreef Bomberman het volgende:
DL snelheid zweeft hier tussen de 5 en 10Kb/s (Download Accelerator Super High Acceleration oid) met Chello. Zelfs dat duurt me iets te lang denk ik. Ach iemand zal hem strax vast op een snellere server zetten.
ftp://ftp.gry.wp.pl/pub/demo/Red%20Faction%20International%20Demo.exe
Ik weet niet of deze 't doet...
129.79.205.160
login: redfaction
password:redfaction
http://lantastic.org/files/RedFactionDemo.exe
En die onderste doet 't wel bij mij
Nu ook bij mijOp vrijdag 10 augustus 2001 23:04 schreef Kunyfyer het volgende:
ik haal met de bovenste 6-7kb/s
En die onderste doet 't wel bij mij
check this:
ftp://ftp2.cistron.nl/pub/games/redfaction/demo/redfactiondemo.exe
Deze is inderdaad snel ja .. 180 KOp zaterdag 11 augustus 2001 00:58 schreef webkabouter het volgende:
Nieuwe mirror gevonden en tering snel ;-)
check this:
Maar zijn er al mensen die hem gespeeld hebben of niet .. en hoe is hij ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Tnx voor de mirror...Op zaterdag 11 augustus 2001 00:58 schreef webkabouter het volgende:
check this:
270KB/Sec
kabel roels.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Hoe flik jij dat met kabel?Op zaterdag 11 augustus 2001 01:19 schreef koornee het volgende:
hwt shiet hier wel op met 250 KB/s.
kabel roels.
en nu op 259 KB/sOp zaterdag 11 augustus 2001 01:25 schreef Kunyfyer het volgende:
[..]
Hoe flik jij dat met kabel?
met @home in bergen op zoom.
overdag issut net dikke stront maar snachts, dan loopt ut als een tiet.
[edit]
en binnen, das toch mooi in < 14 min.
Ik heb slownera, die gaat altijd 64KB/s (512kbps) , maar nooit harderOp zaterdag 11 augustus 2001 01:27 schreef koornee het volgende:
[..]
en nu op 259 KB/s
met @home in bergen op zoom.
overdag issut net dikke stront maar snachts, dan loopt ut als een tiet.
[edit]
en binnen, das toch mooi in < 14 min.
Leechin @ 180k/s, thanks !
Die is SNEEEEEL!Op zaterdag 11 augustus 2001 00:58 schreef webkabouter het volgende:
check this:
Ik heb echt nog nooit iets ZO snel van internet kunnen halen, minder dan 2 minuten
/edit
bijna de max van mn internetverbinding
Choose life
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=63436
ftp://ftp.barrysworld.com/pub/games/othergames/demos/redfactiondemo.exe
DANK U WEL MENEER WEBKABOUTER
Verwijderd
Verwijderd
En ik ben blij dat ze hun belofte van vernietigbare muren hebben waargemaakt...
het lijkt een beetje op half life, ook met medics enzo, maar dan anders.
en je kunt gewoon een heel level aan gort schieten.
deze ga ik zeker kopen.
Heb hem net de hele dag zitten binnenhalen, staat er op het einde van de setup: May not work on windows 2000 machines. blalallala
Ikke: ok, ik heb winxp, vast geen probleem
Dus hoogst hoogst hoogst waarschijnlijk doetiet het gewoon NIET onder win2k of winxp
En dat noemt zich een moderne game
HAHAHA dan zal ik jou ff op je neus laten kijken ik heb hier WIN2K en WINXP .. hij draait gewoon heel echt goed .. volopen hier zoOp zaterdag 11 augustus 2001 02:13 schreef Terranca het volgende:
Naja ik moet diegenen onder WinXP en Win2k toch ff hard teleurstellen
Heb hem net de hele dag zitten binnenhalen, staat er op het einde van de setup: May not work on windows 2000 machines. blalallala
Ikke: ok, ik heb winxp, vast geen probleemik probeer dat spel te starten.. blink, terug naar windows
Dus hoogst hoogst hoogst waarschijnlijk doetiet het gewoon NIET onder win2k of winxp![]()
En dat noemt zich een moderne gameBAH!
Dus mensen gewoon proberen hoor .. er staat wel eens meer wat de Systeem eisen zijn tegewoordig al met een korrelzout tenemen hoor ..
zie Max Payne ... Undying...
DAT MEEN JE NIET!Op zaterdag 11 augustus 2001 02:20 schreef Blackhole het volgende:
[..]
HAHAHA dan zal ik jou ff op je neus laten kijken ik heb hier WIN2K en WINXP .. hij draait gewoon heel echt goed .. volopen hier zogeen problemen
![]()
Dus mensen gewoon proberen hoor .. er staat wel eens meer wat de Systeem eisen zijn tegewoordig al met een korrelzout tenemen hoor ..
zie Max Payne ... Undying...
Gvd waarom willie dan op mijn bak niet draaien? terwijl de rest het pri-ma doet..
Heb gewoon een duron 800, geforce enz enz.. naja laten we maar weer drivers gaan kutten dan
gedownload, 40 minuten ofzo met me basic adsl, is me file corrupt
ja ik had halverwege ff geen schijfruimte meer en downloade met DAP... dan krijg je dat
Naja, ik denk ff overnieuw doet die cistron link het niet meer!!??
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
echt hopeloos
nieuwe drivers, ook geen resultaat
directx nog een x installed, ook geen resultaat
wordt heel erg triest
hmmz... 't zal toch niet aan mij liggenOp zaterdag 11 augustus 2001 02:48 schreef Harwin het volgende:
Bij mij wel...demo loopt nu binnen met zo'n 220kb/s...ben benieuwd
krijg nu de windhoos error: "de server heeft uigebreide informatie teruggestuurd"
jaja...
ff resetten dan maar.
w00t? wat doe ik HIER dan aan?RF_Demo caused an Access Violation in module d3d8.dll at 001b:6eaace50.
Exception handler called in Red Faction Main Thread.
Error occurred at 8/11/2001 02:05:18.
Best wel mooi spel op 800x600 hoge resolutie. Setup zei dat ik nieuwe drivers moest halen voor me videokaart. Viel mee wat de game draaide.
Ik draai RF niet op die bak die in me sig staat btw
Als je de game op easy zet is'ie nie echt moeilijk. Ik knalde de vijanden behoorlijk makkelijk af eigenlijk, zelfs met een 12mm pistool op grotere afstanden. Wel lachen is dat sommige vijanden gaan janke en schreeuwen om genade als je op ze schiet (I don't wanna die!!!!)en die gaan soms ook op de loop. Dus knal je gewoon door
Ik ben nog nie ver gekomen, ik moest langs één of andere busje met een machinegun erop en die knalde me 2x af...
Ow..als iemand weet hoe screenshots gemaakt kunnen worden, let me know..
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
is echt een vet spel man nie normaak
dat je alles kapot kunt schieten en dingen kunt besturen roelt gewoon echt.
wat erug lachen is als je z'n bom op een ventje's rugt gooit gaat ie keihard schreeuwen en een potje gek doen
kan nie w88 totdat ik de iSO kan binnen trekken
Verwijderd
Red Faction.comOp zaterdag 11 augustus 2001 10:40 schreef HlpDsK het volgende:
Maar WTF is Red Faction voor een game? RTS?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
FF kijken dan
Edit : "Geo-Mod Engine: The only game with real-time, arbitrary geometry modification allowing for complete environmental destruction."
Hehe .. sounds cool
Verwijderd
Ik vind het een slechte Halflife ripoff-achtig iets, lijkt er erg op, tegenstanders zijn trouwens lomp/leip, vooral als je Max Payne tegenstanders gewend bent.
K' vind em nie cool
Je bent een ventje dat werkt op de planeet mars voor een corrupte organisatie. Jij wilt daar iets tegen doen.. klaar ;-)
Het vernieuwende aan dit spel is dat het een engine heeft die a) helemaal van scratch is getypt
b) De engine is in staat om het landscap helemaal te manipuleren. Dus kort gezegd. Als je in een kamer komt vol met schietende knulletjes en je ziet daar boven een balkje hangen van pak weg 3 ton die aan touwtje hangt. Dan schietje dat touwtje door en hopla... splash
maar je kunt ook muren doorzage met je rocketlauncer etc etc ;-) (moet hem nog binnentrekken nog een uurtje of vier te gaan) maar dat is wat ik gehoord heb.
Verwijderd
Hmm .. 400 KB/secOp zaterdag 11 augustus 2001 00:58 schreef webkabouter het volgende:
check this:
Verwijderd
manje kan vet grote gaten schieten probeer maar eens die Extra level: Glass HouseOp zaterdag 11 augustus 2001 10:57 schreef minipolopikoler het volgende:
Je kunt maar 1 keer een gat schieten dus grote gaten maken kan niet, dieper kan zeg maar niet. Ook pilaren hebben ijzeren balken binnenin dus zooi inlaten storten ken ook nie.
Ik vind het een slechte Halflife ripoff-achtig iets, lijkt er erg op, tegenstanders zijn trouwens lomp/leip, vooral als je Max Payne tegenstanders gewend bent.
K' vind em nie cool
Verwijderd
Ik heb net 10 seconden gameplay gezien en de interface is iig lelijk.Op zaterdag 11 augustus 2001 10:57 schreef minipolopikoler het volgende:
Je kunt maar 1 keer een gat schieten dus grote gaten maken kan niet, dieper kan zeg maar niet. Ook pilaren hebben ijzeren balken binnenin dus zooi inlaten storten ken ook nie.
K' vind em nie cool
edit =|
-
Plaatjes weggehaald aangezien meneer HlpDsK ze verrot vond en te voor modemers.
En rots blokken vliegen recht naar beneden dus ik denk dat zwaarte kracht niet van toepassing is in RF.