GAMING PC
Hallo, mijn naam is tygo. Ik wil graag een gaming pc aanschaffen, ik heb alleen weinig verstand pc's dus ik vraag hierbij jullie hulp.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van maximaal €2000.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal mijn computer gaan gebruiken om te gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik ga een 144hz monitor aanschaffen voor mijn gaming pc, ik wil daarom alle spellen met minstens 144 FPS kunnen spelen.
- Ik heb geen voorkeur aan bepaalde merken.
- Ik wil dat mijn PC zo min mogelijk geluid maakt, het is dus belangrijk dat hij niet snel overhit raakt.
- Ik ben niet van plan om mijn pc te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goede voorgebouwde pc kunnen aanraden die aan mijn eisen voldoet, of dat jullie goede sites hebben die ik kan bekijken om me te helpen om er zelf een uit te kiezen.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven, als dit niet het geval is hoor ik dit graag zodat ik indien nodige informatie kan toevoegen.
Alvast bedankt,
Tygo
Hallo, mijn naam is tygo. Ik wil graag een gaming pc aanschaffen, ik heb alleen weinig verstand pc's dus ik vraag hierbij jullie hulp.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van maximaal €2000.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal mijn computer gaan gebruiken om te gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik ga een 144hz monitor aanschaffen voor mijn gaming pc, ik wil daarom alle spellen met minstens 144 FPS kunnen spelen.
- Ik heb geen voorkeur aan bepaalde merken.
- Ik wil dat mijn PC zo min mogelijk geluid maakt, het is dus belangrijk dat hij niet snel overhit raakt.
- Ik ben niet van plan om mijn pc te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goede voorgebouwde pc kunnen aanraden die aan mijn eisen voldoet, of dat jullie goede sites hebben die ik kan bekijken om me te helpen om er zelf een uit te kiezen.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven, als dit niet het geval is hoor ik dit graag zodat ik indien nodige informatie kan toevoegen.
Alvast bedankt,
Tygo
[ Voor 74% gewijzigd door Gamernerd op 08-10-2020 22:07 ]