Denken jullie dat het nog zin heeft om nu een Radeon AIW te kopen voor 629 piek of toch ff wachten en doorsparen voor de Radeon II AIW (Als die komt).
Ik zou persoonlijk nog ff wachten .. maar als het je niet echt om 3D gaat is de Radeon AIW een prachtig kaartje.
Wilde ik net zeggenOp vrijdag 10 augustus 2001 16:20 schreef limp_bizkit het volgende:
aanvulling op ^^^^^^^^
al is de 3d van de AIW zeker niet slecht
Als het je niet direct om de 3d-functies te doen is dan is de Radeon AIW een ideaal kaartje. Maar zelfs op 3d gebied kan de AIW een GF2 redelijk bijhouden en het heeft zelfs meer 3d features.
Je moet wel bedenken dat de Radeon 2 nog niet uit is en dat de AIW versie dan nog later komt. En voor de Nederlandse versie kun je dan nog een paar maanden wachten. Zo ging het met de Radeon AIW ook. Pas een half jaar na de VS waren wij aan de beurt.
Je moet wel bedenken dat de Radeon 2 nog niet uit is en dat de AIW versie dan nog later komt. En voor de Nederlandse versie kun je dan nog een paar maanden wachten. Zo ging het met de Radeon AIW ook. Pas een half jaar na de VS waren wij aan de beurt.
Even een schop onder z'n kont en nog wat vragen 
De afstand tussen de TV en m'n pc is toch aardig groot, zo'n 27 meter, kunnen de kabels zo lang zijn?
Op de TV zit een s-vhs contact en een scart aansluiting, welk van deze 2 kan ik het beste gebruiken?
Wat kosten de kabels ongeveer per meter?
De afstand tussen de TV en m'n pc is toch aardig groot, zo'n 27 meter, kunnen de kabels zo lang zijn?
Op de TV zit een s-vhs contact en een scart aansluiting, welk van deze 2 kan ik het beste gebruiken?
Wat kosten de kabels ongeveer per meter?
Ik neem niet aan dat je standaardkabels met lengtes van 30 meter kunt kopen... Dus moet je ze zelf maken.
je kan kabels kopen tot 30 meter meen ik, ik heb er een van 20 en een van 15, niet aan elkaar maar het beeld is nog perfect
maar hoe kom je aan 27 meter? is dat van links voor achter bendeden naar boven rechts achter voor ofzo?
maar hoe kom je aan 27 meter? is dat van links voor achter bendeden naar boven rechts achter voor ofzo?
Breek je nek voorzichtig
Van de ene kant van het huis naar boven schuin naar de andere kant van het huisOp zaterdag 11 augustus 2001 22:04 schreef The_PyroPath het volgende:
Pagina: 1