Ik wil graag m'n gamepc een update geven en zou graag jullie hulp daar bij vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen op 1080p. Ik speel vooral league of legends en wow, maar wil ook een spel als cyberpunk gaan spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil als richtlijn het bedrag hier onder aan houden, maar daar zit zeker nog wel 100 euro spelling in, als dat ook echt meer oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande heb ik al in bezit:
De SSD en de videokaart wil ik sowieso in m'n nieuwe systeem gebruiken, al kan die videokaart in de toekomst nog vervangen worden.
De kast, voeding en koeler komen uit m'n oude pc en indien mogelijk gebruik ik ze uiteraard graag opnieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf aan het volgende te denken:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, verder geen wensen.
Ga je overklokken?
Het is niet te bedoeling om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag aan jullie is vooral of dit zo bij elkaar past en of ik op bepaalde plekken nog wat laat liggen, waar ruimte voor verbetering is. Stem het graag even af voor ik definitief de laatste onderdelen aanschaf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen op 1080p. Ik speel vooral league of legends en wow, maar wil ook een spel als cyberpunk gaan spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil als richtlijn het bedrag hier onder aan houden, maar daar zit zeker nog wel 100 euro spelling in, als dat ook echt meer oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande heb ik al in bezit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 200R Closed | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Voedingen | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 144,- | € 144,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 402,90 | ||
De SSD en de videokaart wil ik sowieso in m'n nieuwe systeem gebruiken, al kan die videokaart in de toekomst nog vervangen worden.
De kast, voeding en koeler komen uit m'n oude pc en indien mogelijk gebruik ik ze uiteraard graag opnieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf aan het volgende te denken:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,90 | € 58,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 320,85 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, verder geen wensen.
Ga je overklokken?
Het is niet te bedoeling om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag aan jullie is vooral of dit zo bij elkaar past en of ik op bepaalde plekken nog wat laat liggen, waar ruimte voor verbetering is. Stem het graag even af voor ik definitief de laatste onderdelen aanschaf.