fortnite start niet (na superwifi installatie)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje80
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-11-2021
Mijn vraag

Sinds wij superwifi hebben van kpn doet fortnite het niet meer op de playstation.
de melding die we krijgen is:

that wasn''t supposed to happen
Weird, we coulndý connect to the match etc

Ik weet niet of de een met het andere te maken heeft (Buren kunnen wel gewoon inloggen).

Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb even opgezocht wat "super WiFi" is. Het houdt dus in dat je twee kastjes krijgt om overal goede WiFi ontvangst te verkrijgen zonder tussenkomst van kabels.

Weet je toevallig of het via powerline werkt of werkelijk draadloos is? Powerline wil nog eens problemen geven als je stroomnetwerk niet geschikt is. Er staat echter ook iets over mesh bij. Wat dat precies is weet ik niet. Maar het werkt in ieder geval draadloos en is zover ik weet ook niet optimaal.

Ik zou in ieder geval even contact zoeken met KPN. Zij beloven goede WiFi en dat heb je nu niet. Ook zou ik als het kan zoveel mogelijk bedraad werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
*knip* als je geen constructieve bijdrage hebt, reageer dan niet.

[ Voor 69% gewijzigd door Geronimous op 14-10-2020 12:06 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:09

Reptile209

- gers -

Verbind de PlayStation eens opnieuw met de wifi. Check (en meld hier) welke netwerkinstellingen hij krijgt.

-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 14-10-2020 12:07 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Bij superwifi wordt de WiFi in de experia box uitgeschakeld. Daardoor heb je wellicht op die plek waar je Playstation staat slechter bereik.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

waarom op wifi spelen ? *blijf gewoon vriendelijk aub*

Als je een stabiel netwerk wilt hebben om bv te gamen , gebruik geen superwifi maar bedraad internet

[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 14-10-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Reptile209 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:46:
[...]

Hahaha, lekkere oplossing is dat :X
Fortnite start niet in single modes dus ook zonder WiFi werkt het niet; er staat echter niet bij hoe de Playstation dan wel verbonden is.

Het zal me overigens niets verbazen dat "superwifi" een handleiding bevat en dat @nijntje80 waarschijnlijk ook relatief eenvoudig dit ongedaan kan maken ter test want ik neem aan dat de Playstation al langer in huis is dan de nieuwe apparatuur van KPN.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Het enigste wat superwifi van KPN doet, is de wifi functionaliteit van de modem overnemen.
1 punt koppel je bedraad aan de modem, het 2e punt koppel je draadloos aan het 1e punt.

Het kan zijn dat je de apparaten opnieuw moet verbinden met het netwerk, omdat niet alle apparaten het herkennen als het zelfde netwerk als voorheen.

Verder zou het geen verschil uit moeten maken.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
Let er verder op dat de PS4 niet zo automatisch schakelt met netwerken zoals Windows dit zou doen. Ik heb na een weekje vakantiepark met de PS4 mee, thuis de ethernetkabel er weer ingeprikt. De PS4 bleef echter maar zoeken naar de Wi-Fi van het park en kon dus geen verbinding maken. Ik moest hem echt vertellen dat hij Ethernet weer moest gaan gebruiken.

Wellicht het Wi-Fi netwerk er even uit knikkeren en opnieuw toevoegen?
Stronkie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:23:
waarom op wifi spelen , zo kansloos dit. Maar goed , super wifi is alleen handig voor surfen en downloaden

Als je een stabiel netwerk wilt hebben om bv te gamen , gebruik geen superwifi m aar bedraad internet
Niet nodig deze reactie. Jaren geleden was ik het met je eens, maar these days is dit niet "kansloos" meer. Indien goed geregeld met SuperWi-Fi kan dat toch prima? Het is een mesh setje, geen repeater oplossing oid.

[ Voor 39% gewijzigd door PhaeTom op 14-10-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

MAX3400 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:26:
[...]
Het zal me overigens niets verbazen dat "superwifi" een handleiding bevat en dat @nijntje80 waarschijnlijk ook relatief eenvoudig dit ongedaan kan maken ter test want ik neem aan dat de Playstation al langer in huis is dan de nieuwe apparatuur van KPN.
@nijntje80 dat kan relatief eenvoudig door de punten gewoon los te koppelen.
Let wel op dat je dan de wifi functionaliteit van de modem handmatig weer moet activeren d.m.v. een knop op de modem.

Source: toevallig 2 weken geleden gedaan, omdat ik aansluitingen te kort kwam en geen switch voorhanden had.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Pagina: 1