Conflict Wouter0100 & blowncortex

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter0100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 00:21
Hoi mods,

Een beetje rare situatie - die ik ook al via hier gerapporteerd heb. Weet alleen niet of dat de juiste plek was om dit soort conflicten te rapporteren, omdat het geen probleem is met de advertentie zelf. Desondanks zou ik het hier graag even ter sprake brengen.

Ik heb vanmiddag een slechte recensie geplaatst bij blowncortex. Dit voor slechte communicatie, doordat ik niet de kans kreeg het product over te kopen, maar nu wel aangemerkt staat als `verlopen`. Nu krijg ik er echter een recensie terug, waarin blowncortex beweert maar 1 bericht van mij ontvangen te hebben.

Doe ik hier wat fout, of zijn de berichten wel gewoon ontvangen door blowncortex en is de informatie in zijn recensie dus foutief?

Zie hier de (redelijk eenzijdige) discussie die we gehad hebben, met wat informatie eruit gehaald om privacy redenen:

Ik snap 't niet.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 08-10-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 23:50
Volgens mij kun je gewoon de mods een bericht sturen en vragen wat er is. Dit topic heeft in ieder geval geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter0100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 00:21
KaiseRRuby schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:50:
Volgens mij kun je gewoon de mods een bericht sturen en vragen wat er is. Dit topic heeft in ieder geval geen zin.
Bedankt voor je reactie! Ik werd hierheen verwezen om via hier de mods te benaderen voor ongeldige/conflict reviews. Ik zie zo geen manier om de mods te benaderen buiten het maken van een topic of via de eerder gegeven URL, maar die URL is - naar wat ik er zie staan - meer bedoelt voor problemen met de advertentie zelf.

Heb je een andere plek die beter zou passen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 23:50
Ik zou proberen om via de support antwoord te krijgen op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen integrale DM's posten. Dit kan je inderdaad gewoon via de V&A admins bespreken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.