Mijn vraag
...
Goedemiddag,
Ik ben al 2 weken bezig met dit probleem proberen op te lossen alleen kom er maar niet uit.
Ik heb een laptop van Asus met een Geforce RTX 2060 videokaart en een AMD Ryzen 7.
3 weken geleden werkte alles nog naar behoren en had ik helemaal geen problemen maar sinds kort als ik een game speel (warzone, Fortnite) wordt mijn processor voor 100% belast, waarvan ong. 85% door het spel. Ik heb de nieuwste drivers e.d. En heb zelfs mijn computer al teruggezet naar fabrieksinstellingen en windows er op nieuw opgezet, niks heeft geholpen... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ? mijn game ervaring is sterk verminderd..
Met vriendelijke groet,
Gerwin.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Geforce RTX 2060
AMD Ryzen 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers updaten, windows opnieuw installeren, computer volledig resetten.
p.s.
De laptop is +- 3 maanden oud.
...
Goedemiddag,
Ik ben al 2 weken bezig met dit probleem proberen op te lossen alleen kom er maar niet uit.
Ik heb een laptop van Asus met een Geforce RTX 2060 videokaart en een AMD Ryzen 7.
3 weken geleden werkte alles nog naar behoren en had ik helemaal geen problemen maar sinds kort als ik een game speel (warzone, Fortnite) wordt mijn processor voor 100% belast, waarvan ong. 85% door het spel. Ik heb de nieuwste drivers e.d. En heb zelfs mijn computer al teruggezet naar fabrieksinstellingen en windows er op nieuw opgezet, niks heeft geholpen... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ? mijn game ervaring is sterk verminderd..
Met vriendelijke groet,
Gerwin.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Geforce RTX 2060
AMD Ryzen 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers updaten, windows opnieuw installeren, computer volledig resetten.
p.s.
De laptop is +- 3 maanden oud.
[ Voor 11% gewijzigd door Gerwin_04 op 08-10-2020 16:29 ]