Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan.Z
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 13:47
Hallo!

Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende.
Het display van mijn elektrische fiets heeft de geest gegeven. Goed te zien op de onderstaande foto. Met wat voor component heb ik hier te maken? Klopt het dat het een diode is, of heb ik te maken met een condensator? Er staat 107 10v op. Dit ding wil ik vervangen in de hoop dat hij het weer doet. 😁.

Het betreft een batavus emotion 36v display.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-niTWL2oQlzaHYt6xOYILT_G1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ffIRqDxlj9KRQt9r3pztlDrc.jpg?f=fotoalbum_large

Skoftig

Beste antwoord (via Stefan.Z op 08-10-2020 19:17)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Da's een condensator, 10v en 107 is 100uF als ik mij niet vergis
Je hebt alleen wel de kans dat hij defect is gegaan door een andere oorzaak. Maar voor die paar centen is het uiteraard een poging waard om te vervangen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Je hebt alleen wel de kans dat hij defect is gegaan door een andere oorzaak. Maar voor die paar centen is het uiteraard een poging waard om te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Dat soort dingen zijn meestal tantaal elko's

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan.Z
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 13:47
_ferry_ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:03:
Dankjewel! Hij is waarschijnlijk opgeblazen doordat de controller ook stuk is. Hiervoor heb ik al een vervanger. Ik zal deze https://www.conrad.nl/p/k...-f-10-v-10-1-stuks-458352 even bestellen, ff kijken of hij weer tot leven komt :*)

Skoftig