Ik zoek een monitor beugel voor aan de muur die ik vast kan zetten op een bepaalde stand en dat dit dan ook echt onbeweegbaar vast zit.
De situatie schets:
We zijn het volgende bed bureau aan het aanschaffen:
Waarbij de monitoren geplaatst zullen worden aan de onderkant van het bed.
Het liefst heb ik zoveel mogelijk assen waarover ik de monitoren mag bewegen
Achter-Voor.
links-Rechts
Boven-onder
Kantelen van het beeldscherm zelf.
Wil best schikken in bovenstaande eisen, als ik maar een goed systeem vind dat echt vast zit.
Het volgende 28inch 8kg beeldscherm wordt hoogstwaardschijnlijk erop gezet, 2 naast elkaar.
Het beeldscherm beschikt over een vesamount 100mm.
pricewatch: Iiyama G-Master GB2888UHSU Zwart
Het probleem dat ik heb is, dat het beeldscherm ook vast moet zitten als de muur / bed naar beneden klapt.
Vele oplossingen die ik tegenkom is het moelijk uit te vinden hoe vast het daadwerkelijk zit als je het draait. bijna alle oplossingen gaan ervan uit dat de zwaartekracht altijd dezelfde kant op wijst en de muur niet kan bewegen. waardoor ik waarschijnlijk in de problemen kom met verschillende veren en mechanismes.
Met de pricewatch filters kom ik op de volgende muur beugels uit:
pricewatch: Manhattan 461627 -> soort gelijken systemen hebben zwaarte kracht nodig om die eerst knik in elkaar te houden, zodra het horizontaal komt valt dit eruit.
Tevens zie ik nergens dat je de positie helemaal vast kan zetten, waardoor de monitoren waarschijnlijk naar beneden vallen in horizontale positie.
Zelfde geld eigenlijk voor het volgende product:
pricewatch: Ergotron 45-361-026
Als ik kijk in de monitorenarmen roundup van tweakers van vorige maand:
reviews: Opgeruimd staat netjes - Twaalf monitorarmen getest
Dan lijkt het erop alsof sommige steunen via torx zijn vast te zetten, al lees ik daar niets over in de review zelf. Maar eigenlijk is het hele artikel grotendeels onbruikbaar omdat het gaat over monitorarmen die vast zitten op het bureau, en dat is voor mij geen mogelijkheid.
Wie o wie kan mij de goede richting opsturen waar ik naar moet zoeken. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en kom niets tegen dan ook maar in de buurt van mijn wensen komt of genoeg vertrouwen geeft om daar verder naar te kijken.
De situatie schets:
We zijn het volgende bed bureau aan het aanschaffen:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOpklapbed met bureau Flat Officio
Waarbij de monitoren geplaatst zullen worden aan de onderkant van het bed.
Het liefst heb ik zoveel mogelijk assen waarover ik de monitoren mag bewegen
Achter-Voor.
links-Rechts
Boven-onder
Kantelen van het beeldscherm zelf.
Wil best schikken in bovenstaande eisen, als ik maar een goed systeem vind dat echt vast zit.
Het volgende 28inch 8kg beeldscherm wordt hoogstwaardschijnlijk erop gezet, 2 naast elkaar.
Het beeldscherm beschikt over een vesamount 100mm.
pricewatch: Iiyama G-Master GB2888UHSU Zwart
Het probleem dat ik heb is, dat het beeldscherm ook vast moet zitten als de muur / bed naar beneden klapt.
Vele oplossingen die ik tegenkom is het moelijk uit te vinden hoe vast het daadwerkelijk zit als je het draait. bijna alle oplossingen gaan ervan uit dat de zwaartekracht altijd dezelfde kant op wijst en de muur niet kan bewegen. waardoor ik waarschijnlijk in de problemen kom met verschillende veren en mechanismes.
Met de pricewatch filters kom ik op de volgende muur beugels uit:
pricewatch: Manhattan 461627 -> soort gelijken systemen hebben zwaarte kracht nodig om die eerst knik in elkaar te houden, zodra het horizontaal komt valt dit eruit.
Tevens zie ik nergens dat je de positie helemaal vast kan zetten, waardoor de monitoren waarschijnlijk naar beneden vallen in horizontale positie.
Zelfde geld eigenlijk voor het volgende product:
pricewatch: Ergotron 45-361-026
Als ik kijk in de monitorenarmen roundup van tweakers van vorige maand:
reviews: Opgeruimd staat netjes - Twaalf monitorarmen getest
Dan lijkt het erop alsof sommige steunen via torx zijn vast te zetten, al lees ik daar niets over in de review zelf. Maar eigenlijk is het hele artikel grotendeels onbruikbaar omdat het gaat over monitorarmen die vast zitten op het bureau, en dat is voor mij geen mogelijkheid.
Wie o wie kan mij de goede richting opsturen waar ik naar moet zoeken. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en kom niets tegen dan ook maar in de buurt van mijn wensen komt of genoeg vertrouwen geeft om daar verder naar te kijken.
[ Voor 1% gewijzigd door Smuggler op 08-10-2020 14:22 . Reden: video embed. ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber