Samsung 4K televisie meermaals defect in 4,5 jaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvc1986
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2023
Beste Tweaker vrienden,

Helaas ben ik zo dom geweest om ooit een televisie te kopen bij *knip* (Fysieke) winkel.
De tv (Samsung JU7000) is aangeschaft op 26-01-2016 voor een bedrag van 1486 euro. Sinds dag 1 heb ik al problemen met deze televisie. Na een week was er geen input meer, en was ik uiteraard gelijk aangewezen op de reperatieservice van Samsung, aangezien *knip* (Fysieke) winkel de tv niet wilde omruilen. De 1e reperatie bleek de one-connect box + kabel te zijn en deze is vervangen onder garantie. De tv heeft hierna +/- 1 jaar goed gewerkt.

Na weer een jaar kreeg ik een grote zwarte/doffe balk over het midden van het scherm, na een hoop touwgetrek met foto's waarop het niet duidelijk zou zijn wat het probleem was, is het volledige paneel uiteindelijk vervangen voor een nieuwe. De tv heeft het weer +/- 1 jaar goed gedaan.

Net buiten de garantie periode kreeg ik hetzelfde probleem als in het begin. De one-connect box was weer defect. Na de voorrijkosten van 99 euro betaald te hebben is deze wederom vervangen. De kosten van het onderdeel was dit keer voor samsung.

Dan zijn we eindelijk beland in de huidige situatie:

Ongeveer 2 weken geleden ben ik mijn woonkamer gaan schilderen en moest de tv uiteraard even van de stroom af. Het schilderen heeft 2 dagen geduurd en nadat ik de televisie weer had aangesloten deed hij helemaal niets meer ! Tja dan Samsung maar weer bellen :(

Aan de telefoon probeerde de beste medewerker de schuld van de defecte tv bij mij te leggen. Ze vroegen of ik de televisie op een verlengsnoer of stekkerblok had aangesloten. Uiteraard was dit het geval, aangezien ik niet in een kartonnen doos woon en ik niet van plan was om speciaal een stopcontact aan te leggen voor een televisie. Dit is uiteraard allemaal niet relevant want het is in mijn optiek klinkklare onzin wat ze uitkramen. Het kwam er op neer dat er weer een monteur moest komen en als het de voeding zou zijn, kwam de reperatie boven de 300 euro uit.

Daarna ben ik mij een beetje gaan inlezen in de rechten van de consument en ben ik terug gegaan naar de *knip* (Fysieke) winkel. Via een aantal topics op tweakers ook, heb ik gezien dat er nog best redelijke deals uit kunnen komen kwa coulance.

Als eerste kom je terrecht bij de service balie. Nadat ik het verhaal had uitgelegd kwamen ze met 2 opties.
Er moest sowieso weer een monteur komen op mijn kosten (99 euro) hier konden ze voor een deel in tegemoet komen onder de coulance regeling. De tv zou dan gerepareerd worden en in die kosten konden ze dan ook weer tegemoet komen. Hier ging ik echter niet mee akkkoord aangezien ik er uiteraard klaar mee ben na het 4e defect. Optie 2 was een restwaarde van 350 euro, maar de monteur moest alsnog komen om te bepalen dat de tv echt defect was. Via filiaalmanager van de *knip* (Fysieke) winkel is er toen een opdracht aangemaakt voor een monteur bij mij thuis. Dit is gebeurd op 18 September. Met deze filiaalmananger ook besproken hoe verder als de tv defect blijkt te zijn. Ik moest dan bij hem terug komen en er zou dan een fikse korting geregeld kunnen worden op een nieuwe televisie.

De monteur is bij mij langsgeweest op 24 September en heeft geconstateerd dat het paneel + moederbord defect zijn. Deze reperatie is het volgens de monteur niet meer waard om te gaan doen. De 99 euro betaald en de bevindingen van de monteur zou ik uiterlijk maandag 28 September krijgen.

28e nog geen factuur of bevindingen ontvangen. Na een mailtje kreeg ik de volgende dag de factuur in de mail ...

Ik moest dus weer terug naar de *knip* (Fysieke) winkel om met de filiaalmanager te gaan praten. Nu kom ik uit Purmerend en heb zelf geen vervoer, dus moet ik met het openbaar vervoer.
Nadat ik het nummer had opgezocht van de *knip* (Fysieke) winkel ben ik deze gaan bellen om een afspraak te maken of om te vragen of de betreffende filiaalmanager aanwezig zou zijn.
Je komt uiteindelijk gewoon terrecht bij een algemene klantenservice en medewerkers vertellen je dat de telefoon in de winkel niet word opgenomen. Het komt er op neer dat ik dus op de bonnefooi weer naar de *knip* (Fysieke) winkel moet om te hopen dat meneer aanwezig is.

Er loopt ook een RMA status via de website van *knip* (Fysieke) winkel wat ik uiteraard ook gelijk heb ingevuld waarin ook staat dat ik gebeld zou worden, wat ook al een paar dagen op dezelfde status staat nu.

Uiteindelijk ben ik samen met mijn vader in de auto gestapt op weg naar de *knip* (Fysieke) winkel. Aangekomen bij de service balie vraag ik uiteraard direct naar de filiaalmanager. De dame vraagt hierop wat het probleem is, na het verhaal weer 10 min uit te leggen voor jan lul, probeert ze de filiaalmanager te bereiken. Ze zegt dat hij op dit moment in een sollicitatie gesprek zit en dat ze hem niet kan bereiken.

Oke geen probleem uiteraard, ik ben samen met mijn pa even een broodje gaan eten en we zijn na +/- 3 kwartier weer terug gegaan. De dame aan de service balie vertelde mij dat ze een vergissing had gemaakt en dat de filiaalmanager op vakantie zou zijn. Hier geloofde ik uiteraard niets van, maar wat moet je doen.

Aangegeven dat ik niet weer van plan was om later weer voor niets naar een winkel te komen in de hoop dat er iemand aanwezig is, vragend naar een nummer of iemand die mij wel kan helpen. Ze ging weer bellen. Na lang wachten kwam er uiteindelijk een jong jochie die ook beslissingen zou kunnen maken.

Weer het verhaald uitgelegd, hij kwam weer op een restwaarde bedrag, maar de kosten van de voorrijkosten reperatie kon hij niets mee doen zonder toestemming. Prijzen van een nieuwe televisie kon hij ook niets mee doen. Het was dus gewoon personeel en hij had verder geen bevoedgdheden.
Oke de irritatie begint nu wel een beetje op te lopen, en ik geef aan dat ik gewoon een nette oplossing wil hebben en best terug wil komen op een later tijdstip maar dan op afspraak.

De betreffende filiaalmanager zou er Maandag 5 oktober weer zijn. Een afspraak maken was niet mogelijk ik moest maar gewoon weer langskomen. Uiteindelijk is er nog iemand bij gekomen en heb ik mijn telefoon nummer kunnen afgeven is er het 1 en ander opgeschreven en werd ik door 3 man verzekerd dat ik Maandag in ieder geval gebeld zou worden.

Enigsinds grappend maak ik nog een weddenschap met mijn pa voor 10 euro dat ze toch niet bellen Maandag. Nou jullie raden het al in ben 10 euro rijker.

Gisterochtend dan maar weer bellen, na een hoop gezever werd ik uitendelijk doorverbonden met customer care service. Zelfs die kunnen je niet verbinden met de winkel. Ik zou dezelfde dag weer teruggebeld worden en ze namen mijn klacht erg serieus volgens de medewerker. Die dag wederom niet teruggebeld.

Het is nu Donderdag en ben nog steeds niet gebeld. De RMA status van *knip* (Fysieke) winkel staat al sinds 29-09 op je word gebeld en ben er nu dus echt helemaal klaar mee.

Mijn vraag aan medetweakers:

Na dit hele verhaal, speelt de wijze waarop ik behandeld word nog een rol in de eventuele coulance regeling ? Is die 350 euro een normaal bedrag ? Wat voor een korting zou ik kunnen verwachten op een nieuwe televisie ? Ik heb al gelezen dat *knip* (Fysieke) winkel er niet op zou moeten verdienen.

Heeft het nut om dit voorval voor te leggen bij een geschillencommisie ? En wederom is de wijze waarop *knip* (Fysieke) winkel hier mij behandeld relevant hier bij.

Gewoon algemeen advies is uiteraard ook welkom.

p.s ik ben gewoon gaan typen, en ben boos dus spelfouten, alinea's etc .. gewoon niet huilen ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 08-10-2020 14:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 19:34

CeesKees

I rest my Kees

TV van 2016; gaat toch zeker 5 tot 7 jaar mee.

EUR 1486 delen door 5 of 7 jaar. Vermenigvuldigen met het aantal jaar dat je m hebt gebruikt (4,5). Dit van die 1486 afhalen..

Ik om dan op een restwaarde van:
5 148.60
7 530.71

350 zit mooi in het midden.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De naam van de (fysieke) winkel mag achterwege blijven als deze (nog) niet van belang is in een lopend geschil. Deze heb ik daarom ook uit de TS en titel verwijderd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:01
CeesKees schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:44:
TV van 2016; gaat toch zeker 5 tot 7 jaar mee.

EUR 1486 delen door 5 of 7 jaar. Vermenigvuldigen met het aantal jaar dat je m hebt gebruikt (4,5). Dit van die 1486 afhalen..

Ik om dan op een restwaarde van:
5 148.60
7 530.71

350 zit mooi in het midden.
Zit misschien mooi in 't midden, maar ik weet niet goed wat we met die informatie moeten.

Zelfs volgens Uneto-VNI zou het apparaat nog moeten werken. Dat doet het duidelijk niet. Tenzij de TS dat zelf heeft veroorzaakt betreft het dus een ondeugdelijk product en moet het gratis gerepareerd worden. Zelfs als dat de levensduur van het apparaat verlengt.

Zie o.a. deze topics:
Reparatiekosten TV na 3 jaar - Geschillencommissie waardig?
TV scherm plots vol strepen en rode kleur; einde TV?

Beide hebben uiteindelijk hun recht weten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:27

TTLCrazy

Listen to Frankie

@jvc1986 Hoe is dit verhaal uiteindelijk afgelopen ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvc1986
Ze houden me nu al ruim een maand aan het lijntje. Ben nog geen een keer terug gebeld. De beloofde afspraken die ik in de winkel heb gekregen zijn ook niet nagekomen. Voorbeeldbrieven zijn genegeerd.

Op het moment loopt het via mijn rechtsbijstand. Die achtten de kans groot dat ik er als winnaar uit kom, maar gaat nog lang duren helaas.

"edit" Wat het meest frustrerende is, dat dit soort grote bedrijven hier zo makkelijk mee om kunnen gaan, zo is het bijvoorbeeld zo goed als niet relevant in de zaak dat ze me inmiddels al ruim een maand voorliegen. Ook ben ik het er uiteraard niet mee eens dat er gesteld word dat ik 4 jaar "plezier" van de tv heb gehad, maar wat dat betreft heb je min of meer ook geen poot om op te staan.

Verder vind ik het vreemd dat de naam van het bedrijf niet genoemd kan worden in deze topic. Ik begrijp de achterliggende gedachten hier van, maar wat mij betreft mogen ze aan de schandpaal, zodat andere mensen 2x nadenken om hier mee in zee te gaan.

"edit2"

Ik ben zelfs afgelopen donderdag nog in de mediawinkel geweest, om maar gewoon de restwaarde aan te pakken, aangezien ik graag een tv wil hebben voor de ps5 uit komt. De restwaarde konden ze niet direct geven, de tv moest weer opnieuw aangemeld worden bij Samsung.

Bij mijn 1e bezoek werd mij beloofd een flinke korting als ik bij hun een nieuwe tv aan zou schaffen. En ze zouden 50euro onderzoekskosten voor hun rekening nemen.

Wat mij uiteindelijk aangeboden werd is een LG OLED 55CX voor 1349. Daar wilde ik op een gegeven moment zelfs voor gaan om maar van het gezeik af te zijn. De 50 euro onderzoekskosten zouden al bij die korting zitten. Ze boden mij dus toch wel een hele 39 euro korting. Terwijl er bij 1e bezoek over +/- 200 euro korting gesproken werd.

Ik kon met de gemaakte bon voor de tv naar de tv afdeling om de tv op te halen. Nadat ik daar met mijn vader ruim een half uur heb gestaan en verschillende mensen aangesproken te hebben (die allemaal niet van de tv afdeling waren) en uiteindelijk dus nog niet geholpen werd, heb ik besloten om nooit meer iets in een winkel te kopen. Dezelfde middag heb ik mijn rechtsbijstand ingelicht.

Oftwel en nog proberen te verdienden over de rug van een zeer ontevreden klant, en dat zelfs laten verzuimen. Chapeau Mediavriendjes !

[ Voor 87% gewijzigd door jvc1986 op 28-10-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Number10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jvc1986 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:11:
Op het moment loopt het via mijn rechtsbijstand. Die achtten de kans groot dat ik er als winnaar uit kom, maar gaat nog lang duren helaas.
Dit is in essentie hoe burgerlijke rechtsvordering werkt. Je stelt dat je recht hebt op X en zult dat alleen bij een rechter kunnen afdwingen. Als je van een rechter gelijk krijgt ontvang je een (meestal gedeeltelijke) vergoeding voor je kosten van de verkoper en als je van een rechter ongelijk hebt moet je de kosten van de verkoper (meestal gedeeltelijk) betalen.

Maar hoe ongemakkelijk het nu ook voelt, zijn de rechten die je hebt als consument over het algemeen toch wel steeds beter geworden. Ook de termijn van zes maanden waarbinnen het vermoeden bestaat dat er sprake is van een defect dat al aanwezig was bij aflevering zal waarschijnlijk verder worden opgerekt naar 1 jaar na aflevering. Dat is dus een bewijstechnisch steuntje in de rug voor consumenten.
Wat het meest frustrerende is, dat dit soort grote bedrijven hier zo makkelijk mee om kunnen gaan
Het is maar vanuit welke hoek je dat bekijkt. De toezichthouder voor consumentenzaken (de ACM) probeert namens de overheid om na te gaan of verkopers zich daadwerkelijk aan de regels houden. Sinds begin dit jaar mogen ze ook als ‘mystery shopper’ aankopen doen. Ze zouden bijvoorbeeld na kunnen gaan hoe webwinkels met retouren omgaan van aankopen die binnen de gestelde zichttermijn worden ontbonden. Nagaan hoe verkopers zich gedragen bij een beroep op non-conformiteit zal lastiger zijn, hoewel uit de eerste reactie of nadere correspondentie wellicht al kan blijken of een verkoper zich wel of niet houdt aan de wet- en regelgeving.

Idealiter zou je hopen dat optimaal toezicht leidt tot een situatie waarin geen enkele consument nog klachten heeft, maar dat is uiteraard een stip aan de horizon. Het lijkt mij wel een concreet en te meten doel voor toezichthouders overigens.
Verder vind ik het vreemd dat de naam van het bedrijf niet genoemd kan worden in deze topic.
Om dan nog maar eens een tegengeluid te geven: ik vind dat juist heel goed. Zo’n naam voegt m.i. weinig toe en jouw ervaring zegt uiteindelijk niets over de ervaring van anderen. Op basis van het verhaal van consumenten met klachten kun je m.i. niets concluderen, als daar tegenover een onbekend aantal consumenten staat die tevreden zijn. Je kunt daaruit dus ook de verkeerde conclusie trekken.

Op zich zou het wel aardig zijn als winkels wettelijk verplicht worden om openbaar en geaggregeerd te publiceren hoeveel non-conformiteits claims ze ontvangen op jaarbasis bijvorbeeld, maar ook daar kun je ongetwijfeld weer de verkeerde conclusies uit trekken.

Onder voorbehoud van (type)fouten. Handelen naar mijn reactie is voor eigen rekening en risico. Win zo nodig zelf (betaald) advies in bij een expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Bij mijn 1e bezoek werd mij beloofd een flinke korting als ik bij hun een nieuwe tv aan zou schaffen. En ze zouden 50euro onderzoekskosten voor hun rekening nemen.

Wat mij uiteindelijk aangeboden werd is een LG OLED 55CX voor 1349. Daar wilde ik op een gegeven moment zelfs voor gaan om maar van het gezeik af te zijn. De 50 euro onderzoekskosten zouden al bij die korting zitten. Ze boden mij dus toch wel een hele 39 euro korting. Terwijl er bij 1e bezoek over +/- 200 euro korting gesproken werd.

Ik kon met de gemaakte bon voor de tv naar de tv afdeling om de tv op te halen. Nadat ik daar met mijn vader ruim een half uur heb gestaan en verschillende mensen aangesproken te hebben (die allemaal niet van de tv afdeling waren) en uiteindelijk dus nog niet geholpen werd, heb ik besloten om nooit meer iets in een winkel te kopen. Dezelfde middag heb ik mijn rechtsbijstand ingelicht.

Oftwel en nog proberen te verdienden over de rug van een zeer ontevreden klant, en dat zelfs laten verzuimen. Chapeau Mediavriendjes !
De beste manier is uiteraard met een dergelijke winkel geen zaken meer te gaan doen. Zelfs als de korting goed zou zijn. Goed te horen dat je niet mee bent gegaan met het voorstel.

Afwachten wat je rechtsbijstand zegt is denk ik gewoon het verstandigste. Uit dit topic gaat weinig voort komen verder, want valt er te adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvc1986
Ik snap de regels en wetten uiteraard. En geef u voor het grootste gedeelte ook helemaal gelijk.
Het lijkt er echter op dat dit bedrijf soms moedwillig zaken op zijn beloop laat om het voor klanten maar zo frustrerend mogelijk maakt zodat deze toegeven aan een oneerlijke oplossing.

Dat valt uiteraard niet te bewijzen, oftewel komen ze er mee weg. Wil je dat een bedrijf zich aan de richtlijnen van de wet houd, zou het niet nodig moeten zijn om een geschillencommisie in te moeten schakelen of rechtsbijstand. Aangezien hun ook donders goed weten dat de meeste mensen daar geen moeite in steken of het binnen een redelijke termijn opgelost willen hebben. Als mensen onredelijke dingen vragen kan ik daar nog inkomen, maar dat doe ik absoluut niet. Ik vraag geen gratis tv, ik vraag niet om gratis reperatie. Ik ben netjes naar de zaak gegaan en heb mij laten inlichten door een Filiaalmanager waar uiteindelijk allemaal op teruggekomen word of zelfs gezegd word dat dat niet gezegd is.

Verder is het natuurlijk jammer dat mondelinge afspraken duidelijk nergens meer voor staan, en word je dus gedwongen alles schriftelijk te doen om je recht te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:27

TTLCrazy

Listen to Frankie

@jvc1986 Triest, ik ben het met je eens dat de naam van de winkel best genoemd mag worden, maar dat zijn nou eenmaal de regels van Tweakers.net. Ik hoop dat je op de een of andere manier nog goed geholpen word.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15
Maar ze komen er niet mee weg. En een rechter zal je eerder gelijk geven tegen over een bedrijf dat je volledig negeert als een bedrijf wat altijd netjes blijft met je mee denkt om tot een oplossing te komen. Dus uiteindelijk is het alleen maar goed dat ze niets doen. Des te groter de kans op overwinning. Al is het nu wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouke-p
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:01
loki504 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:29:
Maar ze komen er niet mee weg. En een rechter zal je eerder gelijk geven tegen over een bedrijf dat je volledig negeert als een bedrijf wat altijd netjes blijft met je mee denkt om tot een oplossing te komen. Dus uiteindelijk is het alleen maar goed dat ze niets doen. Des te groter de kans op overwinning. Al is het nu wel frustrerend.
Dit komt nooit voor de rechter hoor. De rechtsbijstandverzekering van TS zal eerder TS X bedrag geven dan dit voor te laten komen. Dat is voor hun goedkoper en minder kans op nog meer kosten als de rechter toch in het voordeel van de winkel zou spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:43
jvc1986 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:10:
Ik snap de regels en wetten uiteraard. En geef u voor het grootste gedeelte ook helemaal gelijk.
Het lijkt er echter op dat dit bedrijf soms moedwillig zaken op zijn beloop laat om het voor klanten maar zo frustrerend mogelijk maakt zodat deze toegeven aan een oneerlijke oplossing.

Dat valt uiteraard niet te bewijzen, oftewel komen ze er mee weg.
Zoals @loki504 aangeeft komen ze er niet mee weg. Maar je zal je gelijk moeten zien te krijgen en als dat uiteindelijk bij de rechter is? Dan is dat waarschijnlijk een lange procedure. Of er wordt geschikt met de rechtsbijstand.

Probleem is dat veel mensen dat teveel moeite vinden en zich dan maar af laten schepen. En zolang mensen nog bij dit soort winkels blijven shoppen blijft dit probleem bestaan.

Vaak is wel dat een verkoopmedewerker totaal geen weet heeft van de wettelijke regels. En dan ook maar wat onzin uitkraamt in de hoop dat de klant hiermee akkoord gaat.

Enige wat je kan doen is op je strepen blijven staan en nooit meer iets kopen bij deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:15
Bouke-p schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:38:
[...]

Dit komt nooit voor de rechter hoor. De rechtsbijstandverzekering van TS zal eerder TS X bedrag geven dan dit voor te laten komen. Dat is voor hun goedkoper en minder kans op nog meer kosten als de rechter toch in het voordeel van de winkel zou spreken.
het gaat om 1486 euro. Dat is ook voor een rechtsbijstand een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@jvc1986 schrijft:
Sinds dag 1 heb ik al problemen met deze televisie. Na een week was er geen input meer, en was ik uiteraard gelijk aangewezen op de reperatieservice van Samsung, aangezien *knip* (Fysieke) winkel de tv niet wilde omruilen. De 1e reperatie bleek de one-connect box + kabel te zijn en deze is vervangen onder garantie. De tv heeft hierna +/- 1 jaar goed gewerkt.

Na weer een jaar kreeg ik een grote zwarte/doffe balk over het midden van het scherm, na een hoop touwgetrek met foto's waarop het niet duidelijk zou zijn wat het probleem was, is het volledige paneel uiteindelijk vervangen voor een nieuwe. De tv heeft het weer +/- 1 jaar goed gedaan.
etc.

Al met al mag je ervan uit gaan, dat het toestel op dag 1 al niet deugdelijk was. tal van reparaties zijn uitgevoerd, en dat had niet moeten gebeuren. Dit resulteert in het feit dat het toestel nu 4.5j oud is, en TS zelf al kosten heeft gemaakt.

Van een gekocht goed (TV) van €1500,- mag je wel verwachten dat deze zonder gebreken 60mnd te gebruiken is. evt. reparatie op kosten van verkoper, ook de kosten van voorrijden, taxatie/onderzoek.

Dit is een klassiek verhaal van hoe veel (web)winkels hun zgn garantie afwikkelen.

Ik hoop dat je RBV een zaak gaat aanspannen, en niet gaat schikken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:59
Ik zal niet voor de coulance regeling gaan.
Maar gewoon eisen voor een goede werking van de tv. Volgens de wettelijke garantie.
Kijk is ook bij de www.juridischloket.nl

Of bij een tv reparateur misschien is het wel een onderdeel wat goedkoper is of helemaal niet nodig.
Al je tv gegoogle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24

Wat mij uiteindelijk aangeboden werd is een LG OLED 55CX voor 1349.
Zelfs als je niet voor non-conformiteit zou gaan maar een korting (wat ik zelf niet zou doen omdat je al vanaf dag 1 problemen hebt), is dat bedrag hoger dan de goedkoopste 55CX. Je kunt dit toestel al voor onder de €1300 vinden bij officiële LG dealers. Kijk maar eens in het [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 topic. Dat geeft aan wat dat bedrijf ervoor over heeft om jou als klant te behouden.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Pagina: 1