Ik zoek een?
Vervanger voor mijn S5 neo die weer lekker lang mee gaat
Wat is je budget?
Het liefst tussen 500-600 euro, tot 700 bespreekbaar
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mooie foto's en video's te maken, soepel social media (snapchat/facebook/tiktok) en youtube kunnen gebruiken, 5G niet nodig, natuurlijk is letterlijk elke telefoon nu beter dan de s5 neo maar ik wil minimaal de komende 3 jaar weer vooruit zonder achter de feiten aan te lopen
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe altijd naar tevredenheid telefoons uit de samsung s-serie gehad (s3 mini en s5 neo, gekocht rond de 500 euro op het moment dat het model daarboven uitkwam), maar ander merk is bespreekbaar, heb over Huawei dingen gelezen over problemen China en VS etc. dus dat soort merken begin ik liever niet aan, waar ik zelf tussen twijfel:
- S20 5G (gevonden (met studentkorting) voor 695.- (4G 685.-))
- S10+ (gevonden voor 569.-)
- OnePlus 7T Pro (gevonden voor 629.-)
- OnePlus 8 (gevonden voor 649.-)
- Eventueel toch de Samsung A71 (gevonden voor 340.-)
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke van bovenstaande telefoons zouden jullie adviseren?
- Welke van bovenstaande telefoons heeft de beste camera (ik heb gelezen dat MP niet alles meer zegt)?
- Is de OnePlus 8 beter dan de OnePlus 7T Pro gezien het minimale prijsverschil?
- Is er nog een groot verschil in ondersteuningstermijn? (mn android updates)
Ik ben benieuwd naar de reacties, alvast bedankt
Vervanger voor mijn S5 neo die weer lekker lang mee gaat
Wat is je budget?
Het liefst tussen 500-600 euro, tot 700 bespreekbaar
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mooie foto's en video's te maken, soepel social media (snapchat/facebook/tiktok) en youtube kunnen gebruiken, 5G niet nodig, natuurlijk is letterlijk elke telefoon nu beter dan de s5 neo maar ik wil minimaal de komende 3 jaar weer vooruit zonder achter de feiten aan te lopen
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe altijd naar tevredenheid telefoons uit de samsung s-serie gehad (s3 mini en s5 neo, gekocht rond de 500 euro op het moment dat het model daarboven uitkwam), maar ander merk is bespreekbaar, heb over Huawei dingen gelezen over problemen China en VS etc. dus dat soort merken begin ik liever niet aan, waar ik zelf tussen twijfel:
- S20 5G (gevonden (met studentkorting) voor 695.- (4G 685.-))
- S10+ (gevonden voor 569.-)
- OnePlus 7T Pro (gevonden voor 629.-)
- OnePlus 8 (gevonden voor 649.-)
- Eventueel toch de Samsung A71 (gevonden voor 340.-)
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke van bovenstaande telefoons zouden jullie adviseren?
- Welke van bovenstaande telefoons heeft de beste camera (ik heb gelezen dat MP niet alles meer zegt)?
- Is de OnePlus 8 beter dan de OnePlus 7T Pro gezien het minimale prijsverschil?
- Is er nog een groot verschil in ondersteuningstermijn? (mn android updates)
Ik ben benieuwd naar de reacties, alvast bedankt