Toon posts:

tv-out weg met detonator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik orginele drivers van leadtek installeer heb ik de optie tv-out gewoon to me beschikking. Zodra ik detonator drivers installeer valt de tv-out optie gewoon weg en kan ik hem niet meer gebruiken.... :?

Verwijderd

tja dat gebeurt met detonators.. behalve als je de goeie pakt. (uitproberen dus, 10.80 is bij mij erg goed met alles erop en eraan)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Heb je de kabels er wel inzitten, je ken pas je TV-OUT gebruiken met de detonators als je de kabels er al in hebt zitten, zo niet dan pakt ie em niet en ken je hem niet gebruike!

Verwijderd

de hele optie is weg, zoals jij het zegt zou die volgens mij disabled zijn.

• FailFr8er
Moet wel, als je namelijk geen TV-out hebt, staat er wel TV, maar die is dan grijs (disabled) ik had dit prob ook eerst, toen ik mn kabels erin deed was alles verholpen, en heb dit eerder aangekaart in een andere topic, toen werkte dat kreng ineens ook :)

Verwijderd

ja maar hij zegt dattie weg is :)

• FailFr8er
Lijkt me stug :?

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
gebruik een andere detonator

• FailFr8er
Op vrijdag 10 augustus 2001 16:23 schreef MysteryTweaker het volgende:
gebruik een andere detonator
Dope, lees jij die hele topics niet ofzow, dit antwoord is al geweest, in ieder geval een sterke hint daartoe, en in mijn TITAN 3 topic vraag je ook al iets waar het antwoord al op gegeven is!?

Maar probeer het ff met die kabels en dan ee nieuwe DETONATOR

• FailFr8er
Doet dat ding et nou of nie!?

Verwijderd

Topicstarter
neeeeeen nog steeds niet :(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Kweet niet welke kaart je in je bak hebt.... maar heb je tvtool ( http://come.to/tv-out ) al geprobeerd?

Ik gebruik ook die detonaters ipv de oringele drivers... ook bij mij GEEN tv-out... TENZIJ ik gewoon lekker gebruik maak van tvtool... die lost voor mij alle problemen op :)

Verwijderd

Topicstarter
tv-tool geprobeerd en het werkt.. maar ja dat wist ik al. Maargoed. het is in iedergeval een oplossing :)
Pagina: 1