Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Mijn vraag:

Ik werk zoals zovelen thuis (op zolder) en beneden in de woonkamer staat mijn game pc & playstation etc.
Het idee is om mijn werkstation (surface) op zolder te laten functioneren op de headphone samen met werktelefoon (iphone).

En aan het einde van de werkdag beneden op mijn prive pc en prive telefoon gamen en gebeld kunnen worden,

Ik lees dat er 2 bluetooth verbindingen mogelijk zijn met bijvoorbeeld de Sony WH-1000XM3 (prijstechnisch en qua geluidsonderdrukking het interessantst) maar wat ik niet kan achterhalen is of dit maar 2 bluetooth verbindingen in totaal zijn of tegelijk?

Dus ik wil in totaal bijvoorbeeld 4 of 5 apparaten koppelen met bluetooth, overdag aan het werk gekoppeld aan surface en werk iphone, en s'avonds aan prive pc en prive iphone.

Pakt deze koptelefoon alle koppelingen maar dan 2 tegelijk, of ben ik dan de hele tijd opnieuw aan het connecten/instellen?

Ik hoop van iemand te horen.

Beste antwoord (via MelodyDeluxe op 20-10-2020 12:42)

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De WH-1000XM3 kan maar één actieve verbinding tegelijk hebben. Bij de XM4 zijn dit er twee, waartussen je kan schakelen.

Beide hoofdtelefoons onthouden de laatste acht apparaten https://www.androidcentral.com/sony-wh-1000xm4-review

[ Voor 95% gewijzigd door TBTL op 08-10-2020 12:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De WH-1000XM3 kan maar één actieve verbinding tegelijk hebben. Bij de XM4 zijn dit er twee, waartussen je kan schakelen.

Beide hoofdtelefoons onthouden de laatste acht apparaten https://www.androidcentral.com/sony-wh-1000xm4-review

[ Voor 95% gewijzigd door TBTL op 08-10-2020 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

De XM3 heeft maar EEN actieve verbinding max inderdaad.

Het totaal aantal verbindingen is een ander verhaal. Ik heb mijn oortjes met tientallen apparaten gekoppeld en die doen het overal (maar niet tegelijk)