Hoe zorg ik ervoor dat mijn ketel 24/7 warme aanvoer geeft aan de vloerverwarming?
mijn ketel gaat namelijk uit als mijn badkamer 22 graden is. Als hij alleen blijft aanstaan kan hij zijn minimale vermogen niet kwijt.
Als de ketel dan 10uur heeft uit gestaan dan koelt de massa flikt af van mijn vloerverwarming die wil je eigenlijk op temperatuur houden
Wat moet ik aanpassen?
huidige situatie:
:strip_exif()/f/image/AcQPova6PilNwhS4FsFljXWr.jpg?f=fotoalbum_medium)
wat ik zelf als oplossing heb bedacht:
Zo wamt de ketel het buffervat op via de spiraal. En heeft de vloerverwarming 24/7 warme aanvoer. Moet er nog een extra pomp tussen als aanvoer pomp?
mijn ketel gaat namelijk uit als mijn badkamer 22 graden is. Als hij alleen blijft aanstaan kan hij zijn minimale vermogen niet kwijt.
Als de ketel dan 10uur heeft uit gestaan dan koelt de massa flikt af van mijn vloerverwarming die wil je eigenlijk op temperatuur houden
Wat moet ik aanpassen?
huidige situatie:
:strip_exif()/f/image/AcQPova6PilNwhS4FsFljXWr.jpg?f=fotoalbum_medium)
wat ik zelf als oplossing heb bedacht:
Zo wamt de ketel het buffervat op via de spiraal. En heeft de vloerverwarming 24/7 warme aanvoer. Moet er nog een extra pomp tussen als aanvoer pomp?
[ Voor 71% gewijzigd door maartentmm op 20-10-2020 12:48 ]
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l