Toon posts:

Problemen met Canon Printer ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede tweakers. Ik heb hier een probleempje met m'n Canon BJC 6100 printer. Probleem is namelijk dat hij niet meer ZWART print. Hij maakt wel alle bewegingen maar er komt niets op het papier. Ik heb nieuwe patroon er in gedaan + kop cleaning. Wordt dit een enkeltje Dixons of zie ik iets over het hoofd? Bijvoorbaat dank

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Laat je wel iets printen waar zwart in voorkomt? ;)

Juist

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Stom misschien, maar het plakkertje wel van je printkop afgehaald??

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Topicstarter
Eheh in een testpagina zitten echt zwarte letters :) En ja het stickertje is er af

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je er een nieuwe navulling ingedaan, of een nieuwe printkop?

Als het een navulling is (of liever; de zoveelste), dan kan het ook best zo zijn dat je kop HEEL erg vies is.. heb ik ook wel eens gehad. Gewoon met een papieren zakdoekje de spuitmondjes aan de onderkant van de kop schoonmaken deed toen wonderen.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 18:37

Orac

Ik mis je papa.

Je printkop is waarschijnlijk verstopt.
- Probeer de cleaning procedure nog vijf keer.
- Zit er een gaatje in de inktcartridge? Probeer dan de cartridge door te blazen.
- Je kan ook proberen de printkop te laten weken in een dun laagje water. Alleen het gedeelte waar de spuitkop zit. Daarna laten drogen. Beetje afdrogen met gewoon papier anders komen er pluisjes op de printkop.
Werkt het nog niet na deze drie pogingen. Printkop vervangen. Nog niet -> printer stuk. :+

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Mooi verhaal! Ik kan me van mijn kanon nog herinneren dat hij ook geen zwart wilde printen. Bleek dat dat kreng dacht dat er kleuren in zat. |:(
Misschien dat hij dan verkeerde signalen naar de kop stuurt waardoor hij niet print.

Enne om even een andere deur open te schoppen: nieuwe drivers? :?

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 18:37

Orac

Ik mis je papa.

Andere deur: www.canon.nl --> support

Verwijderd

Topicstarter
He mannen! Bedankt voor de tips. het heeft geholpen :)
Pagina: 1