☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
En een kleine toelichting wat er van je verwacht wordt zou ook schelen.
45 minuten, voor een vragenlijst, online interview, tracking van je computer?
Heb al op de link geklikt, echter krijg ik een time-out.
En je wordt gebeld staat erArnoutV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:48:
En een kleine toelichting wat er van je verwacht wordt zou ook schelen.

Uw advertentie hier?
Ooit zulke gepersonaliseerde phishing gezien?Motrax schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:43:
[...]
Is dit ok? Tegenwoordig zoveel phishing...
@Moonsugar

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dit is 100% ok.
Has wares if you have coin 💰
Beetje kort-door-de-bocht aannames maak jeMsG schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:54:
[...]
Ooit zulke gepersonaliseerde phishing gezien?![]()
damn, wist niet dat rapid prototyping en gebruikerstesten zover van diverse IT'ers afstaat.
ok
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik zou wel graag mee willen werken, maar om op een werkdag, de gehele dag te moeten wachten op, mogelijk een telefoongesprek van 45 min, kan gewoon niet.
Ondanks Corona, moeten sommigen verplicht werken !
Dus neem je niet op als het niet uit komtabsrnd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:58:
Ik zou wel graag mee willen werken, maar om op een werkdag, de gehele dag te moeten wachten op, mogelijk een telefoongesprek van 45 min, kan gewoon niet.
☻/
/▌
Pagina: 1