• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10:56
Ik heb sinds kort de Panasonic Oled HZW1004. In de VS heet hij de HZ1000.
Prachtig beeld en hoge bouwkwaliteit. Hij is dan ook iets zwaarder dan de concurrentie.

De HWZ1500 geeft het zelfde beeld maar heeft diverse extras.
Een tegenvaller vind ik dat er geen Airplay en Chromecast op zit!

Wat zijn jou ervaringen?
En welke instellingen gebruik je bij sport en bij Netflix?
Ik ben nog aan het stoeien met de beeldinstellingen. Ik hou wel van wat meer kleur en power uit het beeld.

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:28
Ruud888 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:35:
Ik heb sinds kort de Panasonic Oled HZW1004. In de VS heet hij de HZ1000.
Prachtig beeld en hoge bouwkwaliteit. Hij is dan ook iets zwaarder dan de concurrentie.

De HWZ1500 geeft het zelfde beeld maar heeft diverse extras.
Een tegenvaller vind ik dat er geen Airplay en Chromecast op zit!

Wat zijn jou ervaringen?
En welke instellingen gebruik je bij sport en bij Netflix?
Ik ben nog aan het stoeien met de beeldinstellingen. Ik hou wel van wat meer kleur en power uit het beeld.
Vraag aan jou. Hoe is het geluid.. Ik denk ook aan de panasonic.. omdat de philips oled geen eArc heeft maar gewoon ARC.
Maar de philips heeft dan wel 50 watt geluid maar de panasonic minder met 30 watt..
De sony A8H heeft ook 30 watt maar dat komt mooi uit het scherm. tenminste de normale tonen (bas uit aparte bas achterop tv).

• Ruud888
belmonde schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Vraag aan jou. Hoe is het geluid.. Ik denk ook aan de panasonic.. omdat de philips oled geen eArc heeft maar gewoon ARC.
Maar de philips heeft dan wel 50 watt geluid maar de panasonic minder met 30 watt..
De sony A8H heeft ook 30 watt maar dat komt mooi uit het scherm. tenminste de normale tonen (bas uit aparte bas achterop tv).
De Pana is een tikje minder dan de Sony. Maar na wat soundtweaking goed te doen.
Philips niet geluisterd omdat ik de bouwkwaliteit minder vind.

Ik gebruik de slanke soundbar Teufel 11 met de losse Bluetooth subwoofer.
Veel voor weinig.
Dan wil je niet meer naar de TV luisteren ;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06

FeaR

In GoT we trust

belmonde schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:
[...]
Vermogen zegt niets over de kwaliteit van het geluid. In deze zegt het helemaal niets omdat je de specificaties van de speakers niet kent. Als de Panasonic speakers gebruikt met een hogere gevoeligheid kan deze zelfs harder spelen met minder vermogen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ruud888
De Sony geeft beter geluid dan de Pana.

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:28
FeaR schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Vermogen zegt niets over de kwaliteit van het geluid. In deze zegt het helemaal niets omdat je de specificaties van de speakers niet kent. Als de Panasonic speakers gebruikt met een hogere gevoeligheid kan deze zelfs harder spelen met minder vermogen.
Ja, helemaal gelijk. Maar de philips wordt in meerdere reviews als zeer goed en ook verbeterd t.o.v. de 2019 804. Dit jaar zijn er andere luidsprekers en extra wooffers geplaatst.
Pagina: 1