Hallo!
Twijfel:
Huidige PC upgraden of een nieuwe PC bouwen?
Reden van twijfel:
Ik speel nog regelmatig games (waaronder CSGO) en wil graag de nieuwe COD gaan spelen.
Tijdens het spelen stream ik meestal en merk in CSGO dat mijn FPS af en toe wat tegen valt (144hz scherm, dus min. 144 fps is een vereiste natuurlijk..).
Maar gast.. simpel toch..? Dan koop je gewoon een nieuwe PC.
Inderdaad.. echter kan ik me hier nog niet van overtuigen dat dit gaat brengen wat ik wil;
Huidige set-up:
In het kort:
Antwoord op de vraag of een videokaart (en welke) miijn huidige build naar een hoger niveau brengt, qua prestaties voor een niet te gekke prijs.
Wat is je budget?
~300-400 euro voor een GPU (Is dat teveel/te weinig?)
~1000-1200 euro voor een nieuwe build (mijn huidige builld zal ik vervolgens verkopen).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een scherm welk G-Sync support kent, dus de voorkeur gaat uit naar een kaart van Nvidia.
Daarnaast heb ik momenteel een MSI kaart, welke goed is bevallen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt vooral gebruikt om te gamen.
Alvast ontzettend bedankt.
Edit: Verkeerde CPU.. Geen 6900k maar een 6700k
Twijfel:
Huidige PC upgraden of een nieuwe PC bouwen?
Reden van twijfel:
Ik speel nog regelmatig games (waaronder CSGO) en wil graag de nieuwe COD gaan spelen.
Tijdens het spelen stream ik meestal en merk in CSGO dat mijn FPS af en toe wat tegen valt (144hz scherm, dus min. 144 fps is een vereiste natuurlijk..).
Maar gast.. simpel toch..? Dan koop je gewoon een nieuwe PC.
Inderdaad.. echter kan ik me hier nog niet van overtuigen dat dit gaat brengen wat ik wil;
Huidige set-up:
In het kort:
- CPU: i7 6700K (stock)
- CPU Koeler: NZXT X41
- GPU: 1060 (MSI 6GB) met
- Geheugen: 16 GB werkgeheugen.
Antwoord op de vraag of een videokaart (en welke) miijn huidige build naar een hoger niveau brengt, qua prestaties voor een niet te gekke prijs.
Wat is je budget?
~300-400 euro voor een GPU (Is dat teveel/te weinig?)
~1000-1200 euro voor een nieuwe build (mijn huidige builld zal ik vervolgens verkopen).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een scherm welk G-Sync support kent, dus de voorkeur gaat uit naar een kaart van Nvidia.
Daarnaast heb ik momenteel een MSI kaart, welke goed is bevallen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt vooral gebruikt om te gamen.
Alvast ontzettend bedankt.
Edit: Verkeerde CPU.. Geen 6900k maar een 6700k