Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraLa
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-10-2020
Mijn vraag:
Ik heb een Apple Watch serie 1 die het nog goed doet.
Sinds kort zie ik na een workout wandelen of hardlopen geen routekaartje meer in mijn activiteiten app op de iPhone.
iPhone is geüpdate naar iOS14, Apple watch kan niet meer geüpdate worden naar laatste watchOS7 helaas.
Ligt het daar misschien aan?
Alle locatievoorzieningen staan aan.

Weet iemand waar dit aan ligt?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Vriendelijke groet! :)

Beste antwoord (via FraLa op 19-10-2020 20:12)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een warkout, dat klinkt als een achterhoekse/twentse workout. ;)

Anyway... Dit is een bekende bug in iOS 14 en wordt nog aan gewerkt door Apple. Het schijnt op te lossen te zijn door Watch en/of iPhone te resetten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een warkout, dat klinkt als een achterhoekse/twentse workout. ;)

Anyway... Dit is een bekende bug in iOS 14 en wordt nog aan gewerkt door Apple. Het schijnt op te lossen te zijn door Watch en/of iPhone te resetten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titlefix van "Routekaart na warkout verdwenen" naar "[Watch S1] Routekaart na workout verdwenen" :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraLa
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-10-2020
Dank voor het antwoord, heb de Apple Watch gereset, opnieuw gekoppeld. Hielp niets. Nog steeds geen routekaart. Ik denk dat ik maar gewoon moet wachten op een update van Apple.