• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11 12:50
Goedemiddag allen,

Ik heb sinds anderhalve maand een nieuwe telefoon en merk sinds kort dat er een raar geval optreedt als ik wil oppakken. Namelijk, geen enkele mogelijkheid om dat te doen, omdat er een schermpje naar voren komt die mij verhindert dat te doen. Zie screenshot.

Aangezien ik, tenzij ik niet goed zoek, niets kan vinden om dit op te lossen, vraag ik het maar eens hier.
Is er iemand die mij van dé oplossing kan voorzien ?

Dank en groet,
YouriAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQ2vlK78pDFwAOMlxCIRFc3RpWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QK0swgW0fAHmWvTPZVnPopTk.jpg?f=user_large

Ter info
Er zit géén stof op de telefoon, het rode gedeelte is niet bedekt en de telefoon zit netjes in een voor dit model bedoeld hoesje.

Zodra ik gebeld word, dien ik op te pakken door het telefoonicoontje naar boven te schuiven. Maar wanneer ik dit doe, krijg ik dus bovenstaand te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Indifstublatia op 07-10-2020 15:38 ]

• Indifstublatia
(N)iemand ?

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Zit er een screenprotector op?

• Indifstublatia
Neen, nog niet.

• ChinaGeek
Er is iets met je proximity sensor. Of je hoesje zit ervoor, of hij moet gecalibreerd worden, of hij is stuk.

• Indifstublatia
Hmm. Hij is niet kapot, want hij herkent mijn gezicht wel (om de telefoon te unlocken).
Hoesje zit er ook niet voor, want hij doet het ook als ie uit het hoesje is.

Denk eerder dat een bepaalde app het veroorzaakt. Al heb ik geen flauw idee welke.
Ik kijk het nog wel even aan en anders mag de Mediamarkt het oplossen, daar heb ik immers de telefoon twee maanden geleden gekocht.

Thanks anyway.

• ChinaGeek
Indifstublatia schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:41:
Hmm. Hij is niet kapot, want hij herkent mijn gezicht wel (om de telefoon te unlocken).
Hoesje zit er ook niet voor, want hij doet het ook als ie uit het hoesje is.

Denk eerder dat een bepaalde app het veroorzaakt. Al heb ik geen flauw idee welke.
Ik kijk het nog wel even aan en anders mag de Mediamarkt het oplossen, daar heb ik immers de telefoon twee maanden geleden gekocht.

Thanks anyway.
Je faceunlock gaat niet via de proximity sensor hoor. In de instellingen kun je de broekzakmodus uitzetten, dan krijg je dit ook niet meer.

• Indifstublatia
Oh, ik dacht dat dat via de PS ging.

Een andere vraag dan. Hoe stel ik de telefoon in dat ik gewoon op de groene belknop kan klikken in plaats van vegen ? Kan niet uitvinden waar dat moet en zoeken op Google levert enkel resultaten op voor Samsung en Nokia telefoons. Geen algemene informatie voor Android 10.

Enig idee ?
Pagina: 1