Wij hebben een jacuzzi overgenomen van mijn vader. Deze heeft een tijdje leeg en stil gestaan in de tuin en afgelopen zondag gingen we 'm voor het eerst hier vullen en aanzetten. Een elektricien heeft een tijd geleden de aansluiting gemaakt in de tuin om de jacuzzi aan te sluiten en heeft deze op een aparte groep gezet (zelfs een aparte groepenkast, omdat onze huidige vol zat).
Specificaties aansluiting/jacuzzi:
Ik heb er geen kaas van gegeten, dus geen idee of zoiets kan
Specificaties aansluiting/jacuzzi:
- De jacuzzi zit op een aparte groep en aparte groepenkast.
- De jacuzzi is voorzien van krachtstroom.
- B16 zekering.
- 3-polige stekker.
- Vermogen: 6kw
- Zondag: Bad gevuld met water en jets en blower getest, alles reageert en doet het.
- Zondag en maandag: Laten opwarmen van 15 naar 32 graden (had eerst het bad per ongeluk op eco-stand staan, dat schiet niet op met opwarmen
, dus toen het bad op standaard gezet en binnen een korte tijd was de temperatuur bereikt).
- Dinsdag: Tablet in het bad gedaan en begonnen met een interne reiniging. De Jets en blower moeten 15 minuten aanstaan en dat moet binnen 6 tot 12 uur totaal 3x herhaald worden.
- De 1e ronde verliep prima, maar na de 2e ronde was de groep er ineens uitgevlogen.
- De groep weer aangezet en weer gewacht. Hij ging weer opwarmen, want hij was wat afgekoeld met 2 graden. Dit ging prima. Maar toen ik even later de 3e ronde wou gaan doen lag de groep er weer uit.
- Vandaag alles proberen uit te sluiten: de groep vliegt er niet uit als hij gaat opwarmen (is dus niet de heater). De groep vliegt er niet meteen uit als de jets aan staan (pomp is het dan ook niet). Een ozonator zit er niet op (schijnt ook een veelvoorkomend probleem te kunnen zijn).
- De groep vliegt er op verschillende momenten eruit. En soms is het na 10 minuten en soms na een half uur. Ik kan er geen peil op trekken.
- Toen ik voor de laatste keer de stroom weer op de jacuzzi had gezet viel het mij op dat het woordje 'heat' in het display licht knipperde (net op een irritante manier), Dat duurde een minuutje en toen was de tekst weer gewoon steady zichtbaar. De rest van de tekst van het display was wel gewoon de hele tijd steady zichtbaar.
- Ik heb de leverancier gebeld voor advies en die zei dat ze sowieso aanraden om een zekering van C16 te hebben en momenteel hebben we een zekering van B16.
Ik heb er geen kaas van gegeten, dus geen idee of zoiets kan