tijdens werken in outlook verdwijnt de app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre Timmer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-10-2020
mijn vraag gaat over de volgende situatie:

Elke dag open ik Outlook, dan ga ik er in werken en dan verdwijnt het venster naar de achtergrond. Ontzettend irritant, zeer als je net in een mail bezig bent. Dan moet je dus naar de taskbar, het Outlook icon opnieuw aanklikken en weer doorgaan in je mail die er overigens wel gewoon staat en dan verdwijnt die vaak direct weer. Keren achter elkaar. Met Outlook zelf verder geen problemen, als het venster er is doet alles het wel.

Hoe kan het dan mijn Macbook pro Outlook steeds 'weg drukt' ? en hoe los ik dat op?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Welke versie OS en Outlook gebruik je?

Niet per ongeluk een sneltoets die je indrukt? CMD+H is 'verberg venster' bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre Timmer
hi

MS OUTLOOK: Outlook for mac 16.16.26 (200914)

nee niet per ongeluk iets ingetoetst, het gebeurt echt heel vaak. dacht in het begin dat het komt omdat ik bv tijdens het typen met m'n palm van mijn hand over de touchpad heen en weer ga maar dat kan het ook niet zijn. ik kan gewoon outlook aanklikken, het venster zien, achterover zitten enden ineens is het weg en moet ik 'm weer vanaf de taskbar aanklikken om het Outlookvenster weer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Andre Timmer schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:18:
hi

MS OUTLOOK: Outlook for mac 16.16.26 (200914)

nee niet per ongeluk iets ingetoetst, het gebeurt echt heel vaak. dacht in het begin dat het komt omdat ik bv tijdens het typen met m'n palm van mijn hand over de touchpad heen en weer ga maar dat kan het ook niet zijn. ik kan gewoon outlook aanklikken, het venster zien, achterover zitten enden ineens is het weg en moet ik 'm weer vanaf de taskbar aanklikken om het Outlookvenster weer te zien
Heb je toevallig hot corners ingesteld? https://www.imore.com/how-use-hot-corners-mac

Btw, die “taskbar” heet Dock op een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre Timmer
Hey Volkan,

hahaha ok ja, dock dus..prima dank. corners zegt me niets nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre Timmer
heb wel ooit de app Magnet geïnstalleerd om vensters van verschillende apps tegelijkertijd te kunnen organiseren maar die is weer gedeinstalleerd want het werkte toch niet echt lekker
Pagina: 1