Beste Tweakers,
Net als dat ik 5 jaar geleden jullie advies heb gehad (zie PC die dus 5 jaar is meegegaan) vraag ik het weer: graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximumprijs, maar wel alles binnen redelijkheid (ik denk hierom gelijk al dat het moederboard een tandje minder kan, ik ga toch niet OC'en e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor ASUS ROG PG279
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De keuzes voor de CPU koeler en de mem-banks zijn bewust gedaan ik van flashy RBG stuff hou.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is erg belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn dit logische keuzes zijn en passen en werken alle componeneten optimaal op elkaar. kleine zorg is dat de mems bv niet op de certified memory list van het Mobo staat.... Hoe erg is dat?
Notes:
De MSI 3080 is apart besteld en komt waarschijnlijk volgende week binnen, fingers crossed!
De extra NZXT rgb case fan komt op de achterzijde op cpu hoogste (exit)
De H2O CPU cooler wordt tegen het plafond geïnstalleerd (exit)
Net als dat ik 5 jaar geleden jullie advies heb gehad (zie PC die dus 5 jaar is meegegaan) vraag ik het weer: graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximumprijs, maar wel alles binnen redelijkheid (ik denk hierom gelijk al dat het moederboard een tandje minder kan, ik ga toch niet OC'en e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor ASUS ROG PG279
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De keuzes voor de CPU koeler en de mem-banks zijn bewust gedaan ik van flashy RBG stuff hou.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is erg belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn dit logische keuzes zijn en passen en werken alle componeneten optimaal op elkaar. kleine zorg is dat de mems bv niet op de certified memory list van het Mobo staat.... Hoe erg is dat?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800XT Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Window Matzwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | PC speakersets | JBL Quantum Duo | € 156,99 | € 156,99 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X73 | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 140mm | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16Q-32GTZRC | € 232,80 | € 232,80 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) Zwart | € 143,75 | € 143,75 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 228,- | € 456,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.929,94 | ||
Notes:
De MSI 3080 is apart besteld en komt waarschijnlijk volgende week binnen, fingers crossed!
De extra NZXT rgb case fan komt op de achterzijde op cpu hoogste (exit)
De H2O CPU cooler wordt tegen het plafond geïnstalleerd (exit)
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
:fill(white):strip_exif()/f/image/N43I7Rwmxt4E2S9Cej0gqXHc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/IlHMfQ0SNBMfTxkorVDIjcVV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RR5PgNNQapnvUI8FQo6aTVrw.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dxOuhQ7EFOtgezSNQK9qAPSN.jpg?f=user_large)