Ik ben nieuwsgierig of ik een andere glasvezel aanbieder kan krijgen op mijn adres. Helaas is echt elk zoekresultaat die ik vind een 'vergelijkingswebsite' die uiteindelijk onderwater een script van https://whitelabeled.nl/ gebruikt met een andere skin. Er zitten maar 11 providers in, en krijg nooit andere aanbieders te zien. Die whitelabel website is echt onwijs aggresief gemarket, want het lijkt soms een andere site, maar als je dat je postcode/huisnummer invoert dan kom je gewoon weer op een zoekpagina met hun script (en dus altijd precies diezelfde resultaten).
Ik heb er tot nu toe pas een gevonden, die was net iets duurder, maar wel sneller dan mijn huidige internet, maar dat is na 'wat mij betreft lang zoeken'.En ik heb het idee dat er meer aanbieders zijn, maar ik ze gewoon niet kan vinden!
kortom; ik ben dus op zoek naar en vergelijkingssite met echt alle aanbieders per regio (in dit geval regio ijsselstein, maar in het algemeen volgens mij gewoon good to know, mocht iemand deze forum post vinden), en niet het kleine subsetje die aangesloten is bij de whitelabel club.
Ik heb er tot nu toe pas een gevonden, die was net iets duurder, maar wel sneller dan mijn huidige internet, maar dat is na 'wat mij betreft lang zoeken'.En ik heb het idee dat er meer aanbieders zijn, maar ik ze gewoon niet kan vinden!
kortom; ik ben dus op zoek naar en vergelijkingssite met echt alle aanbieders per regio (in dit geval regio ijsselstein, maar in het algemeen volgens mij gewoon good to know, mocht iemand deze forum post vinden), en niet het kleine subsetje die aangesloten is bij de whitelabel club.