Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Ik zoek een?
Ik kom afentoe op plekken die zo rumoerig zijn dat ik mezelf nauwelijks kan horen als ik telefoneer. Waardoor ik automatisch onbedoeld ga schreeuwen teven de ander. Ik zoek dus oortjes met een microfoon die ook toelaten dat ik mijn eigen stem via die oortjes kan horen. Is dit laatste een instelling in android mischien?

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk. Via aliexpress ook goed.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom er niet uit. Weet niet waar ik op moet zoeken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:46

FeaR

In GoT we trust

Oortjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons omdat deze voor mobiel gebruik zijn. Ik verhuis het topic die kant op, mag de lokale crew daar beslissen of dit topic open blijft of niet: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:56
Ik zou naar zoiets kijken:
https://www.grandado.com/...f8-488d-a957-6d99a6b20d2f
Headset zoals taxi chauffeurs ook hebben en op Schiphol mee lopen te bellen in de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
swhnld schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:24:
Ik zou naar zoiets kijken:
https://www.grandado.com/...f8-488d-a957-6d99a6b20d2f
Headset zoals taxi chauffeurs ook hebben en op Schiphol mee lopen te bellen in de massa.
Maar dan zou ik gewoon direct op AliExpress kijken, ipv via een dropshipper als Granado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:59

Saven

Administrator

SoundByte schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:10:
Ik zoek dus oortjes met een microfoon die ook toelaten dat ik mijn eigen stem via die oortjes kan horen.
Een gehoorapparaatje bedoel je dus :+

Ik denk overigens dat je dit eerder als software-oplossing zal vinden dan via specifieke oortjes. Als je Android gebruikt is er misschien wel een (vage) app voor. Voor iOS zal zoiets minder snel al bestaan denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Je moet opzoek naar een headset met ANC die ook voice-passthrough ondersteund.

Dat kan duur (Sony WF-XM1000 a ~180euro) of goedkoop (Decebel 20D AH-75 a ~30euro of Edifier TWS NB2 a ~65 euro beide van AliExpress maar met 3 dagen shipping)

Ik heb ze allemaal gehad en als het je om de voice passthrough te doen is, doen ze het allemaal even goed.

De noise cancellation van de Sony's is iets beter, maar daar moet je ze eigenlijk niet voor kopen. Een over-ear headphone doet het daarvoor vele malen beter.

Ik gebruik nu uiteindelijk de Decebel set, omdat die het fijnste zitten en niet onderdoen voor de Edifiers. De Sony's doen het heel slecht met Windows 10 en ik gebruik ze ook voor Teams meetings dus die zijn direct retour gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:12
Zou noise canceling niet veel nuttiger zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

99ruud99 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:22:
Zou noise canceling niet veel nuttiger zijn?
Werkt niet goed voor stemgeluid/rumoer. Het helpt wel iets, maar is voornamelijk effectief tegen gelijkmatige tonen zoals je afzuigkap en vliegtuigmotoren.

Voor noise cancelling overigens als mogelijk altijd voor over-ear kiezen, werkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:56
ChinaGeek schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Maar dan zou ik gewoon direct op AliExpress kijken, ipv via een dropshipper als Granado.
Ja, dat kan ook, ik had gewoon het eerste de beste linkje gepakt die ik vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank0z
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17-06 07:32
Anoniem: 472287 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:21:
Je moet opzoek naar een headset met ANC die ook voice-passthrough ondersteund.

Dat kan duur (Sony WF-XM1000 a ~180euro) of goedkoop (Decebel 20D AH-75 a ~30euro of Edifier TWS NB2 a ~65 euro beide van AliExpress maar met 3 dagen shipping)

Ik heb ze allemaal gehad en als het je om de voice passthrough te doen is, doen ze het allemaal even goed.

De noise cancellation van de Sony's is iets beter, maar daar moet je ze eigenlijk niet voor kopen. Een over-ear headphone doet het daarvoor vele malen beter.

Ik gebruik nu uiteindelijk de Decebel set, omdat die het fijnste zitten en niet onderdoen voor de Edifiers. De Sony's doen het heel slecht met Windows 10 en ik gebruik ze ook voor Teams meetings dus die zijn direct retour gegaan.
Heb je ook een linkje voor de Decebel 20D AH-75 a op Ali? Ben wel nieuwsgierig! Zijn deze goed voor bellen en teams?
Pagina: 1