Beste Tweakers,
Spontaan krijg ik geen videosignaal meer uit mijn videokaart
. Da's even schrikken, want was een duur ding in 2017.
- Het gaat om een MSI GTX1080 Ti Gaming X Trio.
- Zit op een ASRock Z370 SLI mobo.
- Voeding: Seasonic Focus Plus Gold 550.
- CPU: i7 8700K, RAM: Corsair Vengeance LPX 3200Mhz. SSD: Crucial MX300 500GB.
Geen enkele Displayport- of HDMI-aansluiting geeft signaal door. Kabels okay.
Verder doet de LED-verlichting het gewoon nog, maar de LED-instellingen zijn gereset naar standaardkleuren (kan ik hier iets uit op maken?).
Ik kom nog wel in mijn pc via onboard Intel GPU via de HDMI-aansluiting op het mobo.
PC lijkt de Nvidia GPU niet meer te herkennen (ik weet niet of dat komt doordat ik nu noodgedwongen op Intel GPU zit?)
Wat ik al geprobeerd heb:
- GPU losgehaald en opnieuw aangesloten, kabels gecheckt en aangedrukt.
- Drivers opnieuw proberen te installeren, maar dit lukt dus niet omdat ik dat via Intel GPU probeer en hij geen Nvidia meer herkent.
Ik wil best een clean install proberen, maar ik krijg niet eens het mobo splash screen te zien bij opstarten, omdat hij gewoon 0 beeld doorgeeft. Ik weet het even echt niet meer. Hopelijk is er iemand die me kan helpen?
Vriendelijke groetjes
Spontaan krijg ik geen videosignaal meer uit mijn videokaart
- Het gaat om een MSI GTX1080 Ti Gaming X Trio.
- Zit op een ASRock Z370 SLI mobo.
- Voeding: Seasonic Focus Plus Gold 550.
- CPU: i7 8700K, RAM: Corsair Vengeance LPX 3200Mhz. SSD: Crucial MX300 500GB.
Geen enkele Displayport- of HDMI-aansluiting geeft signaal door. Kabels okay.
Verder doet de LED-verlichting het gewoon nog, maar de LED-instellingen zijn gereset naar standaardkleuren (kan ik hier iets uit op maken?).
Ik kom nog wel in mijn pc via onboard Intel GPU via de HDMI-aansluiting op het mobo.
PC lijkt de Nvidia GPU niet meer te herkennen (ik weet niet of dat komt doordat ik nu noodgedwongen op Intel GPU zit?)
Wat ik al geprobeerd heb:
- GPU losgehaald en opnieuw aangesloten, kabels gecheckt en aangedrukt.
- Drivers opnieuw proberen te installeren, maar dit lukt dus niet omdat ik dat via Intel GPU probeer en hij geen Nvidia meer herkent.
Ik wil best een clean install proberen, maar ik krijg niet eens het mobo splash screen te zien bij opstarten, omdat hij gewoon 0 beeld doorgeeft. Ik weet het even echt niet meer. Hopelijk is er iemand die me kan helpen?
Vriendelijke groetjes