Ik gebruik sinds 3.5 jaar Airpods en vind ze heel fijn. Alleen is de accu steeds verder achteruit aan het gaan. Inmiddels heb ik nog maar 20 minuten beltijd op 1 van de oortjes en dat is te weinig. Ik zal ze dus moeten vervangen.
Nu zijn er 3 opties:
* airpods 2 (ongeveer wat ik nu heb, iets nieuwere chip) voor +- 140 euro
* airpods 2 met draadloze oplaadcase voor +- 180 euro
* airpods pro met draadloos laden en actieve noise cancelling voor +- 230 euro
Keuzestress dus
Ik vind draadloos laden best fijn. Heb op mijn bureau een Qi ladertje liggen. Op zich handiger dan het lightning kabeltje en geen last van vervuiling van de lighning poort. Maar aan de andere kant: een oplaadcase wordt niet supervaak opgeladen dus die ene feature voor 40 euro is best weinig extra voor het geld.
Dan kijk ik naar de pro's. Weer 60 euro duurder, maar wel noise cancelling. Ik vind de benefits van draadloos opladen + NC liever 90 euro waard dan 40 voor alleen draadloos opladen. Ik twijfel dus een beetje tussen het basismodel en de pro. Zitten er ook nadelen aan de Pro's?
Nu zijn er 3 opties:
* airpods 2 (ongeveer wat ik nu heb, iets nieuwere chip) voor +- 140 euro
* airpods 2 met draadloze oplaadcase voor +- 180 euro
* airpods pro met draadloos laden en actieve noise cancelling voor +- 230 euro
Keuzestress dus
Ik vind draadloos laden best fijn. Heb op mijn bureau een Qi ladertje liggen. Op zich handiger dan het lightning kabeltje en geen last van vervuiling van de lighning poort. Maar aan de andere kant: een oplaadcase wordt niet supervaak opgeladen dus die ene feature voor 40 euro is best weinig extra voor het geld.
Dan kijk ik naar de pro's. Weer 60 euro duurder, maar wel noise cancelling. Ik vind de benefits van draadloos opladen + NC liever 90 euro waard dan 40 voor alleen draadloos opladen. Ik twijfel dus een beetje tussen het basismodel en de pro. Zitten er ook nadelen aan de Pro's?