Hallo, heb een vraag die hier wellicht hoort. Mijn zoon heeft een systeem gekocht 2 weken geleden voor veel geld, incl bouwen E2100. Had daar de nodige verwachtingen bij en is hevig teleurgesteld. Zeg maar gerust :helemaal kapot ervan en slaapt al 2 weken slecht. Werkt wat beter dan ons oude computeryje maar absoluut niet zoveel meer als je zou moeten verwachten.
Hij speelt in low en ervaart zelfs in solo dat het langzaam speelt en niet soepel. Ook heeft hij maar 144 fps. In trio is het helemaal verschrikkelijk. Waar kan dit aan liggen?
Net duur toetsenbord gekocht en wilde een 240 scherm halen. Maar zoals het nu met hem gaat (jongen met beperking) wil hij het verkopen. Wie kan mij aub helpen!
Foto toegevoegd van de componenten.
Hij speelt in low en ervaart zelfs in solo dat het langzaam speelt en niet soepel. Ook heeft hij maar 144 fps. In trio is het helemaal verschrikkelijk. Waar kan dit aan liggen?
Net duur toetsenbord gekocht en wilde een 240 scherm halen. Maar zoals het nu met hem gaat (jongen met beperking) wil hij het verkopen. Wie kan mij aub helpen!
Foto toegevoegd van de componenten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fHYLDjgYDG596EvtpEaNK7rz.jpg?f=user_large)