Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mie81
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-10-2020
Mijn vraag
Ik had bij mijn vorige werkgever een microsoft account waarmee ik ook op mijn privé laptop gewerkt heb.
Deze account is verwijderd door de IT-diensten van het bedrijf dus ik kan niet meer inloggen.
Om deze account van mijn laptop te verwijderen moet ik eerst inloggen, maar dat kan dus niet meer omdat de account niet langer bestaat.
Ik blijf maar meldingen ontvangen.
Kan iemand hierbij helpen om dit opgelost te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

FF googelen hoe je de Admin account kunt activeren
Daarna als Admin inloggen en een nieuw account aanmaken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mie81
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-10-2020
Het is geen probleem om een andere account aan te maken en verder te werken met het device. Ik blijf alleen meldingen krijgen dat ik mijn (oude) account moet aanpassen, bijwerken,... terwijl ik daar niet meer in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Mie81 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:24:
Het is geen probleem om een andere account aan te maken en verder te werken met het device. Ik blijf alleen meldingen krijgen dat ik mijn (oude) account moet aanpassen, bijwerken,... terwijl ik daar niet meer in kan.
Dan verwijder je die oude account toch?
Nadat je de documenten van de oude account hebt gesaved, that is

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mie81 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:24:
Dan staat er waarschijnlijk nog ergens iets van een dienst ingesteld die aan dat account hangt? Onedrive / iets in office / skype/teams?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr