Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artgrrl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 11:19
Mijn vraag
Zouden jullie de monitor omruilen of houden? Zie ik iets mbt de kabel over het hoofd? Ik heb juist deze monitor uitgezocht vanwege de usb-c aansluiting en dit werkt, aleen wordt het beeld elke 10-120 minuten even zwart en daarna komt deze terug en geeft mijn macbook een signaal dat deze weer stroom krijgt. Nu gebruik ik via een Satechi adfapter een hdmi kabel en de verbinding is stabiel. Het beeld is na enige instellingen goed, maar ik baal wel van de kabel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook Pro 2020 met Catalina 10.15.6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
USB kabel omgedraaid, geaard stopcontact gebruikt, andere usb-c kabel geeft helemaal geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
nvm

[ Voor 105% gewijzigd door Breezers op 06-10-2020 15:06 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artgrrl
Ja ik gebruik de monitor als tweede beeldscherm en ook de laptop als scherm, beide waren verbonden via de meegeleverde usb-c kabel en de macbook krijgt dan voeding via de monitor (klonk handig, maar geeft dus probleem). De verbinding viel af en toe weg terwijl de monitor wel stroom kreeg, beide schermen sprongen op zwart en terug en de macbook maakte het typische 'ploemp-geluid dat 'ie weer stroom krijgt. Ik ben nu op zoek naar een driver voor de mac, misschien lost dat iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:59
Welk beeldscherm praten we over (type en model)?

[ Voor 48% gewijzigd door eric.1 op 06-10-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artgrrl
Hmm, bij mij staat 'ie bovenin, het gaat om de Philips 276C8/00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het niet fatsoenlijk werkt zou ik 'm terugsturen. Maar zou ook even testen of het met een andere USB-C poort op je notebook wel werkt. Mijn ervaring met MacBooks is dat op sommige poorten monitor niet lekker wekren, terwijl het op andere wel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artgrrl
Ik heb het inmiddels op alle vier poorten getest, maar dat klopt wel, usb-stick werkte volgens mij ook lekkerder op bepaalde poorten, op een poort hield scherm het 10 minuten vol, op andere anderhalf...

[ Voor 34% gewijzigd door artgrrl op 06-10-2020 19:44 ]

Pagina: 1