Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Mobiele telefoon.

Wat is je budget?
225-275.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Filmpjes maken met redelijk geluid, dat doet mijn huidige telefoon wel redelijk, Schermkwaliteit heb ik nooit zo begrepen, hd ready was toch al meer dan genoeg voor zo'n klein scherm.
Gebruik in werkruimtes met slechte wifi.
Schone android, sony heeft toch stiekem wat bloatware zitten waar ik allergisch voor ben

Wat heb je zelf al gevonden?
Als ik het concept android one een beetje begrijpt zijn deze bloatware vrij. Dus ik zat te denken aan mss een motorola g9 plus, een nokia 7.2 of mss toch maar wachten tot de Xperia 10 II in de aanbieding is

Welke vragen heb je hier nog over?
ik ben een beetje verbaasd dat de relatief oude xz1c vaak beter test dan de huidige telefoons die ik opnoem. Er zit kennelijk een soc in die sneller is dan wat ze tegenwoordig gebruiken. en zo veel betaalde ik toendertijd ook niet voor die xz1c iets van 220..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Prijs zegt helemaal niets. het is een kwestie van vraag en aanbod, componentenprijzen, inflatie, en wat de klant bereid is te betalen.
Schone Android, pak een Nokia, dat is de schoonste uit je rijtje met Android One. Of kijk naar een Pixel 3a (kun je in Duitsland wel vinden binnen je budget).