Voor op de zaak zijn we aan het kijken of we een klein budget kunnen aanboren om op een eenvoudige manier panel gesprekken live te kunnen streamen naar onze collega's. Qua software gebruiken we op dit moment al Teams met daarbij de Live Events welke eenvoudig te plannen zijn en met een webcam erbij is het op zich wel te doen. Echter willen we het toch naar een flink hoger niveau gaan tillen.
Hierbij zijn we op zoek naar iets wat de webcam kan vervangen.
Als we als basis de Blackmagic Atem Mini pakken, kunnen we daar via HDMI verschillende apparatuur op aansluiten (1 presentatie laptop en 3 camera's).
Echter zijn we nu op zoek naar iets om op een redelijke kwaliteit beeld en audio te kunnen streamen voor panel gesprekken.
Qua Camera dacht ik aan: pricewatch: Panasonic HC-V770 Zwart
Hier kan een externe microfoon op aangesloten worden en heeft een HDMI out.
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie (is een action cam beter?) en hoe goed zijn die microfoons die op de camera's aangesloten kunnen worden om op afstand een beetje op te nemen?
Vraag ik jullie hulp. Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten? Sowieso zullen de camera's op een statief komen te staat voor stabiliteit.
Hierbij zijn we op zoek naar iets wat de webcam kan vervangen.
Als we als basis de Blackmagic Atem Mini pakken, kunnen we daar via HDMI verschillende apparatuur op aansluiten (1 presentatie laptop en 3 camera's).
Echter zijn we nu op zoek naar iets om op een redelijke kwaliteit beeld en audio te kunnen streamen voor panel gesprekken.
Qua Camera dacht ik aan: pricewatch: Panasonic HC-V770 Zwart
Hier kan een externe microfoon op aangesloten worden en heeft een HDMI out.
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie (is een action cam beter?) en hoe goed zijn die microfoons die op de camera's aangesloten kunnen worden om op afstand een beetje op te nemen?
Vraag ik jullie hulp. Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten? Sowieso zullen de camera's op een statief komen te staat voor stabiliteit.