In mijn huis heb ik diverse devices van Philips Hue en INNR. Sinds de afsplising van de devices over verschillende verdiepingen, treed er vreemd gedrag op.
Devices
Het gedrag dat ik niet kan verklaren
Als ik via de Hue Bridge V1 app zeg, 'alle lampen op zolder uit', gaan ook alle lampen beneden uit. Die via een andere app, en in een andere ruimte zijn ingedeeld.
Zet ik alle lampen van de zolder een voor een uit, heb ik dit gedrag niet.
Dit gedrag werkt ook zo via de V2 app, als ik alle lampen van 'woonkamer' uit of aanzet. Dan gaan de lampen op zolder mee.
Gebruik ik direct een command naar de bridge, waarbij ik de lampen individueel (maar vrij rap achter elkaar) aan of uit zet, blijven de lampen op zolder ook uit.
Beide bridges zijn meermalen gereset.
IK wil alle lampen los van elkaar kunnen bedienen..
Devices
- Hue Bridge V1 (de ronde)
- Hue Bridge V2 (de vierkante met ronde hoeken)
- Ledstrip met controller
Het gedrag dat ik niet kan verklaren
Als ik via de Hue Bridge V1 app zeg, 'alle lampen op zolder uit', gaan ook alle lampen beneden uit. Die via een andere app, en in een andere ruimte zijn ingedeeld.
Zet ik alle lampen van de zolder een voor een uit, heb ik dit gedrag niet.
Dit gedrag werkt ook zo via de V2 app, als ik alle lampen van 'woonkamer' uit of aanzet. Dan gaan de lampen op zolder mee.
Gebruik ik direct een command naar de bridge, waarbij ik de lampen individueel (maar vrij rap achter elkaar) aan of uit zet, blijven de lampen op zolder ook uit.
Beide bridges zijn meermalen gereset.
IK wil alle lampen los van elkaar kunnen bedienen..

[ Voor 6% gewijzigd door _Apache_ op 06-10-2020 09:49 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler