Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ryzen 5 3600 upgrate kit. Die bestaat uit een Moederbord, Processor en RAM Geheugen. Ik wil graag mijn PC een boost geven, heb namelijk op dit moment een I5 6500.
Wat is je budget?
Rond de 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur voor het moederbord of RAM geheugen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn pc vooral voor het gamen en af en toe surfen.
Ik wil eigenlijk ook streamen, maar dat lukt nu op dit moment niet echt. Denk dat mijn cpu het niet aan kan, dit is eigenlijk ook een reden waarom ik wil upgraten.
Heb op internet naar benchmarks gekeken en er is wel degelijk een verschil tussen mijn huidige cpu kwa prestaties.
Ik zoek een?
Ryzen 5 3600 upgrate kit. Die bestaat uit een Moederbord, Processor en RAM Geheugen. Ik wil graag mijn PC een boost geven, heb namelijk op dit moment een I5 6500.
Wat is je budget?
Rond de 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur voor het moederbord of RAM geheugen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn pc vooral voor het gamen en af en toe surfen.
Ik wil eigenlijk ook streamen, maar dat lukt nu op dit moment niet echt. Denk dat mijn cpu het niet aan kan, dit is eigenlijk ook een reden waarom ik wil upgraten.
Heb op internet naar benchmarks gekeken en er is wel degelijk een verschil tussen mijn huidige cpu kwa prestaties.