Team anti-scalp - wauw..
En hoeveel tijd zat er tussen het geplaatste bod en dat eerste screenshot?5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 22:07:
Screenshots zijn paar seconden na elkaar gemaakt.
https://tweakers.net/aanbod/ - daar verschijnt het hoogste bod van de bijbehorende veilig advertentie niet.
https://tweakers.net/aanbod/zoeken/ - daar verschijnt het bod wel.
Daar heb ik niet op gelet met het maken van de screenshots.
Team anti-scalp - wauw..
Er zijn nu meerdere mogelijkheden die mij niet duidelijk zijn en wellicht ook niet meer duidelijk gemaakt kunnen worden 
Je eerste screenshot was domweg voor het geplaatste bod gemaakt en het tweede erna. Had je de aanbod-portal nog ververst om te checken dat daar nog steeds geen bieding stond?
Er is sowieso wel wat vertraging mogelijk tussen het plaatsen/verwerken van een bod en het daarna zien op de site. Maar dat is in deze context effectief hetzelfde als simpelweg er net voor/na screenshots maken.
Ook kan die vertraging wat verschillen per achterliggende server. Het kan dus zijn dat je eerst server A kreeg en daarna B (of C, D, ...) en dat die dus niet helemaal gelijk waren op de momenten van je screenshot.
Al bovenstaande scenario's zijn volgens verwachting en gaan we ook niet proberen op te lossen. Tenzij er hele grote vertragingen blijken te zijn.
En het is uiteraard ook mogelijk dat er daadwerkelijk een bug is. Maar aangezien die twee lijstjes met dezelfde gegevens werken zou me dat wel een beetje erbazen
Je eerste screenshot was domweg voor het geplaatste bod gemaakt en het tweede erna. Had je de aanbod-portal nog ververst om te checken dat daar nog steeds geen bieding stond?
Er is sowieso wel wat vertraging mogelijk tussen het plaatsen/verwerken van een bod en het daarna zien op de site. Maar dat is in deze context effectief hetzelfde als simpelweg er net voor/na screenshots maken.
Ook kan die vertraging wat verschillen per achterliggende server. Het kan dus zijn dat je eerst server A kreeg en daarna B (of C, D, ...) en dat die dus niet helemaal gelijk waren op de momenten van je screenshot.
Al bovenstaande scenario's zijn volgens verwachting en gaan we ook niet proberen op te lossen. Tenzij er hele grote vertragingen blijken te zijn.
En het is uiteraard ook mogelijk dat er daadwerkelijk een bug is. Maar aangezien die twee lijstjes met dezelfde gegevens werken zou me dat wel een beetje erbazen
Yes, meermaals (control)F5 gedaan om te checken. Gezien de aard van de bug/display glitch en de andere zaken die je noemde lijkt me dit inderdaad niet de moeite waard om verder nog iets mee te doen.ACM schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:04:
*knip*
*knip
Team anti-scalp - wauw..
hallo ik heb het zelfde Er is een nieuw bod voor je advertentie - Tweakers notificatie
maar kan het nergens terug vinden
mvg Kees
mvg Kees
Misschien is het bod weer ingetrokken. Om welke advertentie gaat het?winniekees schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:00:
hallo ik heb het zelfde Er is een nieuw bod voor je advertentie - Tweakers notificatie
mvg Kees
Intentionally left blank
Hi Crisp gaat om
Veiling - 2 X Patriot Memory Viper Steel PVS416G440C9K
Veiling - 2 X Patriot Memory Viper Steel PVS416G440C9K
Gezien ook [FP] Tracker V&A ongepubliceerde advertentie zichtbaar denk ik dat onze engine wellicht achterliep met het verwerken van updates.
Intentionally left blank
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/w3c6sJWRnfeoAN7DfMZZzOEJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jykuouz7JP1e2aMo562gSS8q.jpg?f=fotoalbum_large)