Oplaadbare gaming muis gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:59
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Wireless gaming muis op accu. Deze mag gewoon met kabel geladen worden, Qi is geen eis maar mag natuurlijk wel.

Wat is je budget?
Tussen de 80 en 100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zoek een merk waarbij de software ook oke is. Voorbeelden waarbij ik denk dat dat zo is: Logitech, Razer, Corsair, Steelseries etc

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt met een Acer Nitro laptop. Wordt niet heel veel mee gegamed maar gezien mijn verleden met muizen, weet ik dat een game muis mij meestal erg goed bevalt en deze passen qua looks beter bij de laptop ;)

Ik kom vooral veel muizen tegen van Corsair die me wel aanspreken, vooral de Ironclaw en de Darkcore vind ik interessant. Nadeel is echter dat ik veel slechte verhalen lees over de scrollwieltjes van Corsair.

Een extra pre is als de muis bij Bol.com verkocht wordt. Dit omdat ik daar nog 55euro tegoed voor heb.

Alle reacties

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 16:09
Dan komt pricewatch: Corsair Dark Core RGB Pro Wireless Gaming Mouse goed uit de bus. De voorloper kreeg bij HWI de Ultimate award. Sommige hebben inderdaad last van het scrollwheel.

Misschien toch maar 20 euro meer investeren in de pricewatch: Logitech G Pro Wireless

[ Voor 24% gewijzigd door Djarune op 05-10-2020 15:57 ]

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:20
De Logitech G903 (Hero) is af en toe in de aanbieding voor zo'n €90. De nieuwe versie heeft een batterijduur van 180 uur, mits je de verlichting uitzet.

Zelf enorme fan van deze muizen, ik heb momenteel twee G900's voor thuis en een G903 voor werk (vanwege de batterijduur)
Scrollwiel heeft een "lock" welke ik veel gebruik, en 4(eigenlijk 6 als je ook de DPI switches andere functies geeft) extra knoppen erop zijn ook erg handig.

EDIT:
Wat voor mij ook doorslaggevend was om deze muis te halen: Hij is zowel draadloos als bedraad (zonder dongle) te gebruiken.
Vraag mij niet waarom, maar dit is vrij zeldzaam bij muizen. Heel veel muizen verbinden nog steeds via een dongle als je ze via een kabel aansluit.
Handig voor als je de dongle even niet kan vinden, of op t werk hebt laten liggen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Flapperbol op 05-10-2020 16:28 ]

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 19:19
Ik gebruik zelf de Cosair-muis die @Djarune voorstelt. Ook via een USB-dongle in een laptop, of bedraad (zonder USB-dongle) wanneer ik wil gamen. Werkt perfect! Erg fijne muis ook. Zelf nergens last van qua scrollen...

[ Voor 13% gewijzigd door Flavius op 05-10-2020 16:39 ]

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:59
De g903 hero is inderdaad ook interessant.

Accuduur is weinig interessant, ze halen allemaal wel een dag. Opladen is geen probleem.

Zal eens zoeken maar vergelijkingen.