Hallo!
Na het kijken naar jullie prachtige foto's wil ik zelf ook eens wat foto's posten, om mijzelf verder te verbeteren.
Adviezen, e.d. zijn dus zeker welkom.
Alle foto's zijn genomen met een Sony rx100 in RAW stand en bewerkt in Capture One met een Eizo ColorEdge.
Ik merk zelf vooral dat ik vooral nog wat moeite heb met het goed fotograferen van raceauto's i.v.m. de hoge snelheden (en natuurlijk is zo'n rx100 ook wat minder snel dan een fullframe DSLR, maar draagbaarheid is voor mij essentieel. Ik wil ook kunnen genieten van de rest, en heb dus geen zin om de gehele dag met een camera in mijn hand/aan mijn nek te lopen).
1.
Adac GT masters 2019 -1 by Dennis, on Flickr
2.
Adac GT masters 2019-2 by Dennis, on Flickr
3.
Adac GT masters 2019-3 by Dennis, on Flickr
4.
Adac GT masters 2019-4 by Dennis, on Flickr
5.
Adac GT masters 2019-5 by Dennis, on Flickr
6.
Adac GT masters 2019-6 by Dennis, on Flickr
7.
Adac GT masters 2019-7 by [url=https://www.flickr.com/photos/190488206@N02/]Dennis/url], on Flickr
8.
Zoo 4 by Dennis , on Flickr
9.
Zoo 1 by Dennis , on Flickr
10.
Zoo 2 by Dennis , on Flickr
11.
Zoo 3 by Dennis , on Flickr
Na het kijken naar jullie prachtige foto's wil ik zelf ook eens wat foto's posten, om mijzelf verder te verbeteren.
Adviezen, e.d. zijn dus zeker welkom.
Alle foto's zijn genomen met een Sony rx100 in RAW stand en bewerkt in Capture One met een Eizo ColorEdge.
Ik merk zelf vooral dat ik vooral nog wat moeite heb met het goed fotograferen van raceauto's i.v.m. de hoge snelheden (en natuurlijk is zo'n rx100 ook wat minder snel dan een fullframe DSLR, maar draagbaarheid is voor mij essentieel. Ik wil ook kunnen genieten van de rest, en heb dus geen zin om de gehele dag met een camera in mijn hand/aan mijn nek te lopen).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

[ Voor 133% gewijzigd door dennisdennis12 op 05-10-2020 14:33 ]