Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze setup gebruiken voor gamen o.a. COD, CSGO etc. Ik ben geen streamer. Het liefst de komende 5-7 jr. vooruit met deze setup.
De laatste jaren een xbox speler geweest dus ik zou graag een (elite) controller willen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro voor de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies. De verschillende producten uit voorgaande posts en reacties gehaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Geen RGB
- Zo stil mogelijk
- Energiezuinig altijd prettig
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Is het de moeite waard om een 3080 te halen i.p.v. 3070? Aardig wat gelezen en de 3070 komt goed naar voren price/value. Natuurlijk gaat het kostenplaatje ook omhoog dan.
2. Wat vinden jullie van mijn build? In verhouding te goedkope of juist dure onderdelen, of is de build in balans?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik wil deze setup gebruiken voor gamen o.a. COD, CSGO etc. Ik ben geen streamer. Het liefst de komende 5-7 jr. vooruit met deze setup.
De laatste jaren een xbox speler geweest dus ik zou graag een (elite) controller willen aansluiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro voor de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 120mm | € 19,13 | € 19,13 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 141,89 | € 141,89 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,40 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies. De verschillende producten uit voorgaande posts en reacties gehaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Geen RGB
- Zo stil mogelijk
- Energiezuinig altijd prettig
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Is het de moeite waard om een 3080 te halen i.p.v. 3070? Aardig wat gelezen en de 3070 komt goed naar voren price/value. Natuurlijk gaat het kostenplaatje ook omhoog dan.
2. Wat vinden jullie van mijn build? In verhouding te goedkope of juist dure onderdelen, of is de build in balans?
Alvast bedankt voor jullie reacties