Alternatief voor Slickwraps Matte voor MacBook Pro 15" 2015

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Ik heb al voor twee MacBooks de matte stickers van Slickwraps gebruikt en ze bevallen me best goed. Het grote probleem is dat iets bestellen uit de VS maanden duurt aangezien dat land blijkbaar compleet aan het instorten is. Ook hebben ze geen matte stickers voor de 15" uit 2015 meer.

Ik heb echt goed gezocht maar ik kan alleen maar semi-transparante stickers vinden met lelijke graphics en dat wil ik absoluut niet. Kent iemand alternatieven die op de 2015 15" passen?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 16:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
Stukje duurder, niet transparant en nog steeds uit de VS. Ik wil iets uit Europa of China hebben anders duurt het te lang.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
BikkelZ schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Stukje duurder, niet transparant en nog steeds uit de VS. Ik wil iets uit Europa of China hebben anders duurt het te lang.
Je hebt het over een model van 5 jaar oud en een redelijk specifiek product. Ik wens je veel succes met je zoektocht, maar volgens mij moet je realistisch zijn dat er geen enkele retailer zulke specifieke producten op de plank heeft liggen. Je zou misschien kunnen kijken naar een lokale bestikkeraar die wat voor je wilt opmeten en uitsnijden, maar dan zal je waarschijnlijk een veelvoud voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
markisoke schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Je hebt het over een model van 5 jaar oud en een redelijk specifiek product. Ik wens je veel succes met je zoektocht, maar volgens mij moet je realistisch zijn dat er geen enkele retailer zulke specifieke producten op de plank heeft liggen. Je zou misschien kunnen kijken naar een lokale bestikkeraar die wat voor je wilt opmeten en uitsnijden, maar dan zal je waarschijnlijk een veelvoud voor betalen.
Het is gek genoeg vrij makkelijk om een transparante te vinden voor vrij weinig geld waar een of ander design op geprint is.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
BikkelZ schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:24:
[...]

Het is gek genoeg vrij makkelijk om een transparante te vinden voor vrij weinig geld waar een of ander design op geprint is.
Kun je bij deze bedrijven niet vragen of ze niet een ongeprinte versie naar je kunnen versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
markisoke schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Kun je bij deze bedrijven niet vragen of ze niet een ongeprinte versie naar je kunnen versturen?
Ja geen gek idee. Hopelijk doen ze ook stickers voor rond het keyboard en de onderkant.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

iOS developer

Pagina: 1