@
kodak Misschien voor jouw beeldvorming wel even handig als ik het op deze manier uitlegt.
Kritiek die mij kan helpen met groeien in het bedrijf en van kan leren zijn er. Maar voor 1 van dit soort kritiek is er 6-12x per dag dat er steeds rare dingen worden gevraagd of worden gezegd. 6-12x klint weinig. maar dit soort opmerkingen worden dan ook weer uitgelegd. dus dat is dan 10-15min per keer.
voorbeeld: ik moet snel naar de wc als ik regelmatig thee drink / water. dan krijg ik na de tweede keer deze vraag : "waarom moet jij weer naar de wc?"
dit is een klein voorbeeld. Maar dit breidt dus uit naar alle takken van elke aspect van de 8.5 uur dat ik daar elke dag zit.
Micro managen in mijn geval is onnodig kritiek leveren. en mij vervolgens dan ook afhankelijk maken van hem door voor alles akkoord te moeten krijgen. Ik kan niet voor mijzelf even rustig zitten en denken want 2 minuten later krijg ik de opmerking dat ik hem moest vragen. en dan de volgende keer moet ik maar gaan "googlen". en zelfs als ik zou "googlen" krijg ik weer commentaar dat ik niet zoveel ernaar moet kijken want hij is meer betrouwbaar voor informatie dan "influencers".
zulke voorbeelden. en dat gaat steeds verder.
Vertouwenspersoon is daar niet. het is een klein bedrijf. HR is meer bezig met halve dagen vrij zijn. Geeft mij geen vertrouwen.
Eigenaar is een prima kerel. maar is compleet niet mee bezig dus daar kan je lastig een goed gesprek mee houden want hij weet niet wat er allemaal speelt. of ik moet alles gaan opnemen maar dat ga ik gewoon niet doen. kinderachtig imo.
dus alsnog antwoord: Hij heeft mijn zelfvertrouwen vernietigd in het bedrijf waardoor ik nerveus raak. met als resultaat dat ik gewoon dingen niet kan herinneren waardoor ik dus commentaar krijg dat ik kennis mis. alles is nu twijfelen omdat alles op wordt gewezen.
[
Voor 3% gewijzigd door
agittunc op 05-10-2020 23:05
]