Ik heb een Panasonic TX-P50V20 met zeer beperkte netwerkfunctionaliteit en geen ethernetmogelijkheid in de buurt. Ter vervanging van mijn oude WD TV Live hub wil ik gebruik gaan maken van de NAS-functionaliteit van mijn Fritzbox door er een externe HD aan te hangen. De media van die NAS wil ik vervolgens draadloos kunnen streamen naar mijn tv. Ik heb geen ervaring met Google Chromecast.
Checkvraag: met de Google Chromecast ga ik ervan uit dat ik gewoon mijn NAS kan benaderen en media kan streamen naar mijn tv, klopt dat?
Vraag 2: kan ik de media direct streamen, of moet deze stream via mijn telefoon/tablet/laptop lopen (m.a.w. opvragen via telefoon, daar naartoe streamen en vervolgens doorcasten naar de Chromecast/tv)?
Checkvraag: met de Google Chromecast ga ik ervan uit dat ik gewoon mijn NAS kan benaderen en media kan streamen naar mijn tv, klopt dat?
Vraag 2: kan ik de media direct streamen, of moet deze stream via mijn telefoon/tablet/laptop lopen (m.a.w. opvragen via telefoon, daar naartoe streamen en vervolgens doorcasten naar de Chromecast/tv)?