Ik zoek een?
Ik zou graag een upgrade willen voor mijn budget pc. Ik speel momenteel voornamelijk warzone, modded minecraft, tarkov, gta V, satisfactory, battlefield 4. Volgens mij speel ik de games rond de 60 fps
Wat is je budget?
Momenteel is het budget 200 euro ongeveer. Maar ik denk er ook over na om een 2 maandjes door te sparen zodat er een budget is van ongeveer 400 a 500 euro. Ik heb de afgelopen week ook marktplaats wat in de gaten gehouden maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij werd aangeraden voornamelijk te kijken naar de GTX en RTX kaarten. Maar wat nou wel of niet beter is...
dus ik sta open voor suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Intel i7-2600K
- 16 GB ddr3 RAM (4x 4gb van een of ander italiaans merk)
- NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
- Coolermaster 460W
- Genoeg ruimte in de kast
- Monitor MSI MAG241C
Geen idee of ik nog wat vergeten ben, maar dan merk ik het vanzelf wel in de comments
Ik zou graag een upgrade willen voor mijn budget pc. Ik speel momenteel voornamelijk warzone, modded minecraft, tarkov, gta V, satisfactory, battlefield 4. Volgens mij speel ik de games rond de 60 fps
Wat is je budget?
Momenteel is het budget 200 euro ongeveer. Maar ik denk er ook over na om een 2 maandjes door te sparen zodat er een budget is van ongeveer 400 a 500 euro. Ik heb de afgelopen week ook marktplaats wat in de gaten gehouden maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij werd aangeraden voornamelijk te kijken naar de GTX en RTX kaarten. Maar wat nou wel of niet beter is...
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Intel i7-2600K
- 16 GB ddr3 RAM (4x 4gb van een of ander italiaans merk)
- NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
- Coolermaster 460W
- Genoeg ruimte in de kast
- Monitor MSI MAG241C
Geen idee of ik nog wat vergeten ben, maar dan merk ik het vanzelf wel in de comments