Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vervang het scherm van mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• StefanoNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10-2020
Hoi,

Ik heb het scherm van mijn laptop HP 14s-dq0008nd gebroken. Ik zou het graag zelf willen vervangen, maar ik weet niet waar ik het scherm moet kopen. Kent u een website?

Dank je

S.

Alle reacties

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:16

M2M

medicijnman

-_-

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 13:20
Mijn dochter haar HP Probook scherm is tijdens het fietsen van school naar huis gebroken naardat ze was gevallen en dit wordt door de plaatselijke Expert winkel gerepareerd voor 204 euro.

• StefanoNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10-2020

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 19:34
Haal het paneel uit de laptop, en zoek op basis van dat nummer een vervanger. Hoeft niet specifiek een HP paneel te zijn. Zo kan er verschil in resolutie, aansluiting, aantal pinnen zitten of zelfs de schroefgaten.
Op laptopmodel zoeken gaat het nog wel eens fout.

Vervang die dingen vaak genoeg, en op die manier gaat het nooit fout.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb goede ervaringen met Accupart. Heb daar twee LCD's naar volle tevredenheid gekocht. Je moet wel even goed opletten of de vervanger dezelfde specs heeft als de originele. Sommige lCD's hebben bijvoorbeeld een zeer slecht contrast, een zeer lage maximale helderheid of gewoon een bagger kijkhoek.

LCD zelf vervangen is niet heel moeilijk. Kijk even op YouTube of je daar een filmpje kunt vinden. Het liefste van jouw eigen laptop, maar een ander model kan eigenlijk ook al. Kijk goed hoe je de bezel los moet maken en wees heel voorzichtig met de lCD kabel.
Pagina: 1